Aldersgrænse ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2009

LotteGabriella

Tjuhl skriver:

hmm...det syntes jeg er meget individuelt. min mand var en upser da hans forældre var 42 og de valgte at få ham, selvom deres tre store børn var flyttet hjemmefra. det er jeg jo glad for, og han har haft et rigtig dejligt forhold til sine forældre. hans far døde da han var 16 af kræft og hans mor døde for halvandet år siden, hun havde været i en bilulykke før jeg mødte ham som havde bundet hende til kørestol. med det siger jeg bare, at det er uforudsete ting der gør, at han mister sine forældre i en tidlig alder (han var 29 da hans mor døde), og vi kan allesammen rende hen og kradse af - det sker jo før eller siden og vi kan ikke vide om det er før

andre der kæmper for at få børn, som vi gør, ville måske også vælge at få et barn hvis det meldte sig selvom de var 45. det ved jeg at jeg ville - på trods af at det absolut ikke er min drømmealder at få børn i.

så ja, jeg syntes det er op til den enkelte. og så sætter naturen jo også en stopper for babyerne før eller siden

jeg er enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

MyntheMus

Jules- Ved ikke hvordan man quoter?! Ja, så er vi jo startet aldersmæssigt samtidig med den første.

Anmeld

20. oktober 2009

dorthemus

MyntheMus skriver:

Jules- Ved ikke hvordan man quoter?! Ja, så er vi jo startet aldersmæssigt samtidig med den første.

Oppe i hjørnet af et indlæg står der "citer indlæg". Den trykker du på og skriver så dit svar

Anmeld

20. oktober 2009

Nanna1985

Det er meget forskelligt.. Både min og min mand grænse siger inden vi bliver 30 år.. Efter 30 år ønsker ingen af os flere børn..

Anmeld

20. oktober 2009

Ansemusen

MyntheMus skriver:

Syntes som udgangspunkt ikke man skal ha børn efter man er fyldt 40 år. Men ja, det er som udgangspunkt. Nogen gange er der jo flere årsager til at man får børn efter denne alder.

Jeg selv vil meget gerne ha de børn jeg skal have inden jeg fylder 30 år. Er 22 nu og har en datter på 2 ½ mdr. :-) Så mon ikke jeg kan nå det?!

Jeg synes det er mere fornuftigt at blive forældre som 40-årige end som 18-årig. Ikke at en på 18 ikke kan være en rigtig god forælder, slet ikke! Men hvis vi SKAL tage den diskussion omkring alder, så mener jeg ikke at det er de ældre forældre som der er flest problemer med!

For at undgå misforståelser, så vil jeg lige slå fast at jeg langt fra mener at alle unge mødre er som i DUM og ikke kan være en super forælder for sine børn!

Anmeld

20. oktober 2009

Rikke, Liam & Linus

Så har jeg siddet og læst det hele...

Så længe man elsker sine børn mener jeg ikke alder har den store betydning... men når vi runder pensionsalderen er det måske at stramme den.

Men det første jeg tænkte på var egentlig...

Skal du have endnu en lille Tanja?

Anmeld

21. oktober 2009

Mca<3

RikkeØ skriver:

Så har jeg siddet og læst det hele...

Så længe man elsker sine børn mener jeg ikke alder har den store betydning... men når vi runder pensionsalderen er det måske at stramme den.

Men det første jeg tænkte på var egentlig...

Skal du have endnu en lille Tanja?

Arh ,, tror jeg har rigeligt ..  Det er manden der mener Alex skal have en søskende på hans egen alder men jeg syntes jeg er for gammel ..

Anmeld

21. oktober 2009

malou

Tanja.. skriver:

Arh ,, tror jeg har rigeligt ..  Det er manden der mener Alex skal have en søskende på hans egen alder men jeg syntes jeg er for gammel ..

Du er ikke for gammel søde Tanja... så giv nu bare din kæreste en lille bebse mere... smiler

knus 

Anmeld

21. oktober 2009

Mca<3

malou skriver:

Du er ikke for gammel søde Tanja... så giv nu bare din kæreste en lille bebse mere... smiler

knus 

He he   Nu som i nat hvor jeg har siddet oppe i 2 timer så er jeg overbevist om at jeg er for gammel

Anmeld

21. oktober 2009

Honningblomst

Tanja.. skriver:

Jeg støtter din kæreste....det ville da også være en kæmpe gave at give din søn en ligestillet og ikke vokse op med fire voksne mennesker.

Og var du for gammel, så var du det vel også da du fik Alex.. igang med Jer....

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.