Min kæreste er ligeglad med ALT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2018

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Hvad er det præcis du elsker??

Jeg elsker ham bare. Når han endelig er oppe og han er sød og glad, så mærker jeg det. Men på de andre tidspunkter, så har jeg lyst til at kyle ham ud

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2018

Anonym trådstarter

Janet1989 skriver:

Jeg tror dælme de fleste i samme situation var skredet. Han er jo ikke en god mand, når han ikke hjælper dig med en skid? 

Han ændrer sig ikke, vågn op .. han havde sikkert boet hjemme hos sin mor stadig, hvis det ikke var for dig 

Det ved jeg at han ville. For ellers ville han ikke have råd til et sted at bo

Anmeld Citér

28. juli 2018

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Kan du ikke snakke med din søster? 

Og nej du behøver ikke se dem ofte, det er dit liv og hvis du ikke kan klare lige at se dem, må du sige det. Ved de hvordan han er? De finder vel ud af ar han ingen penge har, hvis du flytter.

Min søster kan man ikke snakke med.. 

ja, er ret sikker på at hans mor ved hvor doven han er, men hun vil stadig holde med ham jo.. 

Anmeld Citér

28. juli 2018

Anonym trådstarter

BAE skriver:

spiller han over nettet? For så havde jeg fjernet nettet(ja det er barnligt)

Jeg havde vækket ham og talt med store bogstaver, og været så ligeglad med om han bliver sur, og jeg havde ikke ventet til nu, kl.12 ikke senere(måske før). Ikke min skyld han går i seng sent. 

50/50 til husleje, mad og jeres søn og ikke givet ham nogle penge. Ja det er barnligt, men han opfører sig som et barn. 

Hvor gamle er I og boede han hjemme før i flyttede sammen? 

Vi er 21. Han boede hjemme ja, det gjorde jeg også. 

Anmeld Citér

28. juli 2018

Babilooo

Anonym skriver:

Min søster kan man ikke snakke med.. 

ja, er ret sikker på at hans mor ved hvor doven han er, men hun vil stadig holde med ham jo.. 

Hvorfor kan man ikke snakke med din søster..?

Anmeld Citér

28. juli 2018

Marie2016

Anonym skriver:

Fordi det kræver mange diskussioner og skænderier og ringe rundt til folk og få flyttet ting osv.. magter det ikke..

Og når alt det er overstået, slipper du for at bo sammen med en mand, der sover hele dagen, lyver for dig, fucker med jeres økonomi og så videre. Jeg ville, uden at tøve, vælge at komme ud nu, før du står med endnu et lille barn. Og lur mig, om ikke hans familie allerede har gennemskuet ham, de har jo også boet sammen med ham.

Anmeld Citér

28. juli 2018

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Hvorfor kan man ikke snakke med din søster..?

Hun er utrolig passiv og vil ikke komme med sine meninger. Hun har det lidt som mig kan jeg se men hun finder sig i det. Hun har aldrig været typen man kunne snakke med, og sådan er hun bare..

Anmeld Citér

28. juli 2018

Babilooo

Du bliver endnu mere fanget i det med to små børn. Få hanket op i dig selv og få flyttet eller smidt ham ud. 

Mig der er vel folk du ser.... har du ingen relationer overhoved - folk der betyder noget for dig og omvendt..?

Anmeld Citér

28. juli 2018

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Du bliver endnu mere fanget i det med to små børn. Få hanket op i dig selv og få flyttet eller smidt ham ud. 

Mig der er vel folk du ser.... har du ingen relationer overhoved - folk der betyder noget for dig og omvendt..?

Jeg har min far, men han bor langt væk og med en kone jeg absolut ikke bryder mig om.. ellers ingen

Anmeld Citér

28. juli 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Vi er 21. Han boede hjemme ja, det gjorde jeg også. 

Så han var 18, da I flyttede sammen? 

Han har sikkert været forkælet derhjemme og så er han gået til dig og forventer det samme. Han er jo bare en lille dreng(ved godt i er lige gamle) men ja han er nok vant til at få det som han vil. 

Klart at hans mær ikke gør noget, hun har sikker år noget at gøre med det. Tror ikke der er meget at gøre, før han selv vælger at blive voksen.

hvorfor fik I børn så hurtigt? Og jeg forstår slet ikke at du ville synes det er slemt at vente nogle år på en rigtig mand? Du er 21år gammel!!!!!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.