Min kæreste er ligeglad med ALT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2018

Anonym trådstarter

Momselomse skriver:

Jeg tænker altså der må være noget galt med ham? Er han psykisk ustabil? Hvordan er han selv vokset op, med forældre der også har syltet sig igennem systemet eller har de bidraget? 

Jeg forstår godt at der er gode sider hos ham som du elsker, han er far til dine børn og derfor er det bare mega svært at forlade ham. MEN det at han ikke respekterer dig og Jeres familie og OFRER sig for Jer...ja, det forstår jeg simpelthen ikke at du bare kan være i? Føler du dig ikke allerede som en enlig mor- bare med 3 børn? 

Jeg håber det allerbedste for dig og din familie!

Jo det føler jeg. Og jeg er træt af det, men det hele vil rable hvis jeg går fra ham, og det kan jeg ikke og vil heller ikke, men der er vel ikke andet at gøre snart.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2018

Babilooo

For at få råd om hvad jeg kan gøre? Det kunne være nogle havde stået i samme situation og havde fundet ud af noget det hjalp dem uden at skride?

Du skriver at han altid har været doven ..... tror du virkelig, af du er den der kan omvende ham...??

dine børn ser fra jer hvordan et parforhold er og hvordan en mand bør opføre sig.

så normen bliver kontanthjælp og dovenskab..??!!! Ej vel - det er da den ringeste rollemodel du kan give. Og igen - hvorfor i al verden er du faldet for sådan en luddoven Karl. 

Han truer dig med at du skal være enlig for at du ikke skrider. Jeg ville også råbe ja tak og pakke mine ting. Hvad gør sig lykkelig i jeres forhold lige nu...???? Kan virkelig ikke forstå dine valg - og det er også ok. Men du skal virkelig overveje hvad du byder dig selv og dine børn. De får bestemt ikke en god rollemodel med sig på far siden.

jeg tror virkelig ikke at du skal regne med at han ændre sig - og hvorfor skulle han. Med mindre du gror nogle xxxxxx så har han det jo som blommen i et æg og kan udnytte din misforståede forståelse og hjælp. 

Du gør ham en bjørnetjeneste - han bliver ikke voksen før han har en brændende platform... bliver stillet overfor nogle krav.

Anmeld Citér

28. juli 2018

Momselomse

Profilbillede for Momselomse
Anonym skriver:

Jo det føler jeg. Og jeg er træt af det, men det hele vil rable hvis jeg går fra ham, og det kan jeg ikke og vil heller ikke, men der er vel ikke andet at gøre snart.. 

Hvilke forskelle vil der være på dit liv nu og hvis du går fra ham? Hvordan vil det rable??

Anmeld Citér

28. juli 2018

Babilooo

Og det er netop den hjælpeløshed “ hvis du forlader mig falder alt sammen” som gør at folk bliver.  Men det er misforstået.

han bliver ikke moden før han bliver tvunget til det. Hans forældre har ikke gjort det. Du kan hjælpe ham med netop at forlade ham. 

Anmeld Citér

28. juli 2018

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Undskyld mig, men jeg vil ikke være enlig! Hvem siger jeg bliver lykkelig af at være enlig? Han er også en god mand! Men pisse doven og arrogant til tider. Jeg har bestemt ikke lyst til at give op.. 

Nej, man er ikke en god mand, når man lyver, manipulerer, udnytter sin partner og svigter sin familie. Man er heller ikke en god far, når man vedholdende svigter sit ansvar, sine børns mor og sin familie.

Og det er ikke dig, som “giver op”. Det er ham der har “givet op” for længe længe siden. At “give op” vil være at blive ved med, at være sammen med ham. Men at kæmpe, derimod, er at tage skridtet og forlade ham og sørge for en bedre tilværelse for dig og to børn.

Anmeld Citér

28. juli 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Fordi jeg elsker ham og fordi jeg ikke først vil have et barn med en helt anden mand om mange år, hvis det endelig var 

Men elsker han dig?

Du siger at du elsker ham og at du ikke ville vente flere år for at finde en ny mand og få børn? Synes jeg er en mærkelig måde at tænke på, over hvorfor du har valgt at få to børn med en mand, der er ligeglad med alt. 

Så du vil lære din søn og dit kommende barn at det er ok for en mand at skide på alt, og at kvinder bare bliver der pga kærlighed, og at han er en god mand en gang imellem? At det er ok at skide på systemet og at økonomien er ligemeget, så I kan leve? At mor skal tjene pengene fordi far ikke gider? 

Jeg ville være bange for at dine børn ville efterligne deres far, især din søn, fordi han er en mand ligesom far, hvorfor skal han så arbejde? 

Jeg ville slå i bordet og få sandheden fra ham. 

Vil han den her familie? Hvis Ja, så må han sku til at blive f.... Voksen og en far. 

Hvis nej, så var jeg skredet og ja jeg ville sku hellere være enlig end med en mand der pisser på livet og mig.

Anmeld Citér

28. juli 2018

Anonym trådstarter

Jeg har før forladt ham og han flyttede ud og han var ulykkelig. Jeg var ligeglad og stod ved mit valg. Sådan var det i nogle måneder, og jeg troede inderligt at han havde forstået hvor alvorligt jeg mener det, for jeg tog ham tilbage fordi jeg stadig elskede ham og havde fået lovet guld og grønne skove, men der er ikke sket en skid. Så ja, det vil der nok aldrig gøre. Jeg har ikke psyke til at forlade ham midt i min graviditet. Overhovedet. Så jeg må leve med det lidt endnu. Tak for jeres råd.

Anmeld Citér

28. juli 2018

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Men elsker han dig?

Du siger at du elsker ham og at du ikke ville vente flere år for at finde en ny mand og få børn? Synes jeg er en mærkelig måde at tænke på, over hvorfor du har valgt at få to børn med en mand, der er ligeglad med alt. 

Så du vil lære din søn og dit kommende barn at det er ok for en mand at skide på alt, og at kvinder bare bliver der pga kærlighed, og at han er en god mand en gang imellem? At det er ok at skide på systemet og at økonomien er ligemeget, så I kan leve? At mor skal tjene pengene fordi far ikke gider? 

Jeg ville være bange for at dine børn ville efterligne deres far, især din søn, fordi han er en mand ligesom far, hvorfor skal han så arbejde? 

Jeg ville slå i bordet og få sandheden fra ham. 

Vil han den her familie? Hvis Ja, så må han sku til at blive f.... Voksen og en far. 

Hvis nej, så var jeg skredet og ja jeg ville sku hellere være enlig end med en mand der pisser på livet og mig.

Ja, han elsker mig, men du har helt ret. Jeg er bare for “svanset” til at tage sådan en stort og livsændrende valg.

Anmeld Citér

28. juli 2018

Anonym trådstarter

Momselomse skriver:

Hvilke forskelle vil der være på dit liv nu og hvis du går fra ham? Hvordan vil det rable??

Jeg vil være helt alene med børnene. Jeg har ingen familie eller venner. Hans familie vil hade mig og jeg skal se dem ofte, da hans storebror og min storesøster har børn sammen og er kærester.

Anmeld Citér

28. juli 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Ja, han elsker mig, men du har helt ret. Jeg er bare for “svanset” til at tage sådan en stort og livsændrende valg.

Det er heller ikke let når man ikke har nogen til at støtte sig. 

Men du må have nogen du kan snakke med, der kan hjælpe dig. 

Hvor langt er du henne? 

Og hvis du har forladt ham og ingenting skete, så sker der ikke noget. Han er som du siger, ligeglad med alt. Han vil sikkert bare have en der kan lege tjener for ham, og du tjener jo penge, så hvorfor skal han?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.