Anonym skriver:
Jeg har ingen steder at tage hen. Jeg har en mor, der er ligeglad med mig og ikke har plads til mig, og har ingen veninder. Min kæreste er den eneste ven jeg har og det er nok også derfor jeg vil gøre alt for at det skal fungere.. også pga børnene..
Dine børn har ingen glæde af, at du viser dem det parforhold du beskriver. Så hvis du vil gøre noget godt for dem, så skal du starte med at tage ansvar for at passe godt på dig selv, ved at bryde væk fra deres far.
Og din kæreste er ikke din ven. Han behandler dig uværdigt og udnytter, at du finder dig i hans dårlige behandling.
Jeg synes at du skal overveje at finde diin egen bolig, permanent. Du kan evt. kontakt Mødrehjælpen eller et krisecenter, som kan hjælpe dig med råd og vejledning i den kommende tid. Jeg tror, at det er vigtigt, at du får noget støtte til det videre forløb, når du står så meget alene med alting.
Det er ikke for sent at hanke op i sig selv og skabe det liv, man ønsker og fortjener. Jeg synes at du fortjener, at gøre noget ved din situation allerede i dag.
Anmeld
Citér