Har en meget lille pik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
bendy skriver:

Hej min kaldes mikro penis. Må da indrømme at når jeg har været i bad i svømmehallen er der mange drenge som har en større end min.

men syntes også det var ufint skrevet.  

Hej 

nu har jeg googlet lidt efter et par bruger har skrevet at tilstanden findes. 

Jeg undskylder min sammenligning. Jeg skrev den fordi jeg var overbevist om at du er en Troll - men jeg må jo så erkende at jeg tog fejl. 

Undskyld - det var absolut ikke for at gøre grin. 

Håber dig og din kæreste finder en løsning I begge bliver glade for. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2018

TroelsJay

Hej Bendy,

har du hørt om Andropenis? Det er en penisforlænger, som der er dokumentation for rent faktisk virker. På deres hjemmeside har de flere forskellige videnskabelige artikler, der dokumenterer, at Andropenis forlænger penis og udvider dens diameter/omkreds. Det var da værd at undersøge?  

Anmeld Citér

14. april 2018

bendy

mor:) skriver:

Hej 

nu har jeg googlet lidt efter et par bruger har skrevet at tilstanden findes. 

Jeg undskylder min sammenligning. Jeg skrev den fordi jeg var overbevist om at du er en Troll - men jeg må jo så erkende at jeg tog fejl. 

Undskyld - det var absolut ikke for at gøre grin. 

Håber dig og din kæreste finder en løsning I begge bliver glade for. 

God morgen. Det er helt i orden. Jeg er blevet enig med min kæreste om det er ok fra min side hun finder en mand. Vi kalder det er åben forhold omkring sex så må vi se hvad fremtiden byder.

Anmeld Citér

14. april 2018

bendy

TroelsJay skriver:

Hej Bendy,

har du hørt om Andropenis? Det er en penisforlænger, som der er dokumentation for rent faktisk virker. På deres hjemmeside har de flere forskellige videnskabelige artikler, der dokumenterer, at Andropenis forlænger penis og udvider dens diameter/omkreds. Det var da værd at undersøge?  

Hejsa. Nej har aldrig hørt om det. Vil undersøge hvad det er for kunne den bare blive lidt længer evn 5 cm vil det være dejlig.. Tak for du skrev.. 

Anmeld Citér

15. april 2018

Stivdie

Hmm.. Jeg skal lige være helt sikker på, jeg forstår. Din kæreste føler sig ikke tilfredsstille sexuelt og ønsker derfor en udefra til det "praktiske", men hvis der skal involvere en tredjepart vil hun ikke have børn. Sååå... Hun får sin vilje med en elsker, og du må undvære at få børn? Hvor er det lige, at dine behov bliver hørt?

Selvfølgelig skal der være en indkøringsperiode, hvor I mærker efter om det kan fungere for Jer begge, at hun har en elsker ved siden af. Men hvis hun ikke vil have børn med dig på sigt, når hun har en elsker også, hvad er der så af fremtid for dig i forholdet? Kan du leve med ikke at få børn? Er hun dét værd? 

Anmeld Citér

17. april 2018

bendy

Stivdie skriver:

Hmm.. Jeg skal lige være helt sikker på, jeg forstår. Din kæreste føler sig ikke tilfredsstille sexuelt og ønsker derfor en udefra til det "praktiske", men hvis der skal involvere en tredjepart vil hun ikke have børn. Sååå... Hun får sin vilje med en elsker, og du må undvære at få børn? Hvor er det lige, at dine behov bliver hørt?

Selvfølgelig skal der være en indkøringsperiode, hvor I mærker efter om det kan fungere for Jer begge, at hun har en elsker ved siden af. Men hvis hun ikke vil have børn med dig på sigt, når hun har en elsker også, hvad er der så af fremtid for dig i forholdet? Kan du leve med ikke at få børn? Er hun dét værd? 

Hejsa og tak for du skrev til mig. Hun har sagt at det med børe vil være oki med hende hvis bare hun får lov til at have en ved siden af til sex. Så hel klar det jeg håber på hun vil. Hun har i aftes fundet en hun skal besøge på Fredag så bliver en sær aften for mig at side alene hjemme men hun besøger ham..

Anmeld Citér

17. april 2018

bendy

SofiaMik skriver:

Hm du siger, at du gerne vil have børn, er du med din tilstand i stand til at få børn? For det må jo også være i hendes tanker så eller hvad ? 

Hej. Jeg har haft den inde i hende. Ikke det optimale men kan godt få min sperm i hende bare ikke sådan som andre gør det bliver noget med det skal løbe ned i hende og håbe hun kan blive gravid på den måde.. Knus..

Anmeld Citér

18. april 2018

bendy

Ved godt det lyder sært her på Baby.dk Men det handler også lidt om jeg gerne vil kunne få et barn en gang. Min kæreste har fundet en hun vil have sex med og det sker på fredag. Det komme tæt på nu og håber jeg har det ok med hun besøger en fremmet mand. Jeg er glad for de oplæg jeg har fået her inde tak for det..

Anmeld Citér

18. april 2018

csigvard

bendy skriver:

Ved godt det lyder sært her på Baby.dk Men det handler også lidt om jeg gerne vil kunne få et barn en gang. Min kæreste har fundet en hun vil have sex med og det sker på fredag. Det komme tæt på nu og håber jeg har det ok med hun besøger en fremmet mand. Jeg er glad for de oplæg jeg har fået her inde tak for det..

Jeg håber, at I kan få det til at fungere.. Ellers må du ud og finde en ny fisk i havet �� 

Anmeld Citér

19. april 2018

Mor1986

bendy skriver:

Hvordan var det ?? set fra din side. Jeg kan god se det fra min kæreste side jo.

Det var det værste sex ever. Og jeg så ham ikke igen. En veninde som også havde været sammen med ham sagde det samme.

men det kan jo også skyldes han ikke vidste hvad han foretog sig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.