bendy skriver:
Hej jeg lyver nu ikke om det her. Sender gerne billede af den hvis det er. Jeg er glad for de svare der er kommet. Giver min noget og tænke over...
Jeg ville selv have svært ved at være helt afklaret omkring og klar til at opgive at have almindelig sex, hvis min kæreste af en eller anden grund ikke var i stand til at have almindelig samleje. Ud fra hvad du skriver, er det hvad det handler om. Men det ville jo heller ikke være nok grund til at gå fra personen, hvis man elsker hinanden og det er ens "soulmate". Så hatten af for jer begge for at snakke ærligt om det og overveje muligheder.
At sige, så elsker hun dig ikke nok, burde tage dig som du er, ville efter min mening være lidt firkantet. Du kan slå op, og så vente på du en dag finder en gennemsnitlig kvinde, der vil opgive almindelig sex for dig, for din person. Tror det kunne ende i mange års venten og nogle smertefulde brud, pga den samme problematik, utroskab og uærlighed. Du kunne også lede efter en kæreste der fra starten ikke er interesseret i eller har opgivet sex, er aseksuel, eller har andre grunde. Det er kun dig, der ved hvor dine grænser går, kan rykkes, genovervejes osv. Du har nu en kæreste der er ærlig over for dig, er ikke gået eller render og er utro, men er der, og vil snakke og finde en løsning, hvis det kan lade sig gøre, på jeres fælles problem. Jeg ville selv håbe på vi kunne snakke om det, hvis min kæreste en dag kom til skade, og den del af vores samliv ikke kunne lade sig gøre. Det ville være så ærgerligt ikke at kunne sige noget, for der var jo legetøj osv., og var det ikke nok for mig, så var jeg en kælling der ikke elskede min kæreste. Og det samme den anden vej rundt. Ingen af os ville være ret lykkelige af den ene "ofrer" sig for den anden, er stille omkring ikke at være tilfredsstillet og have sine behov opfyldt.
Anmeld
Citér