bendy skriver:
Jeg forstår god det lyder lidt skørt og jeg ikke lige kunne forklare det på den rigtige måde. Det er min første kæreste jeg har. Vi fant hinanden for ca 3 år siden. Hun har aldrig kunne mærke mig ved sex da 3 cm ikke er så meget jeg kan få den ind i hende. Hun vil helst have sex med en af kød og blod og er ikke meget for de ting man kan købe dildo osv. Det hun mener er at det er oki nu men ikke på lang sigt. Det er derfor hun vil have lov til at have en elsker hun kan besøge når lysten er der. Jeg skal ikke være en del af det hun vil bare gerne jeg kan siger ok til det.
Vi vil begge gerne have børn snart.
Vil du inderst inde kunne gå på kompromis med det?. Ville du have det ok med det hvis du ikke var med?. Hendes argumenter er vel egentlig ok, bare sent at sige det efter 3 år. Jeg ville ikke bryde mig om ikke at kunne give min bedre halvdel det han eller hun havde brug for. Vil hun ikke legetøj osv. Tror jeg desværre ikke det er holdbart for jer. Måske hun skulle finde en anden og du skulle finde en der accepterede dig og din krop. Kan godt forstå 3 cm ikke er meget at byde ind med, men gider hun ikke legetøj osv. Er der ikke meget du kan stille op, du er nu skabt sådan og det kan du ikke ændre på.
Anmeld
Citér