Har en meget lille pik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

32.528 visninger
85 svar
135 synes godt om
12. april 2018

bendy

Hej alle. Jeg er en fyr på 33 år som har en sød kæreste.

Har et stort problem fordi min pik er meget lille og tynd kun ca 3 cm når den er stiv. Min kæreste har fra starten sagt at hvis det bliver et problem for hende at den er så lille vil hun ikke have vi får børn sammen. Hun vil have mugligheden for at finde en elsker og mener derfor ikke vi skal have børn sammen. Hvad syntes i jeg skal gøre ??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2018

Sandratoft

bendy skriver:

Har et stort problem fordi min pik er meget lille og tynd kun ca 3 cm når den er stiv. Min kæreste har fra starten sagt at hvis det bliver et problem for hende at den er så lille vil hun ikke have vi får børn sammen. Hun vil have mugligheden for at finde en elsker og mener derfor ikke vi skal have børn sammen. Hvad syntes i jeg skal gøre ??

Jeg tror ikke helt jeg forstår... er hun bange for st din penis er for lille til at kunne lave børn? 

Anmeld Citér

12. april 2018

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv
Sandratoft skriver:

Jeg tror ikke helt jeg forstår... er hun bange for st din penis er for lille til at kunne lave børn? 

Det er også lidt forvirrende, jeg forstår det som at kæresten ikke er tilfreds med sexen pga. Lille pik, hun vil derfor have lov til at tage en elsker ved siden af, og synes derfor ikke de skal have børn ind i 3 kantsforholdet? 

Anmeld Citér

12. april 2018

Camillos

bendy skriver:

Det er jo vigtigt i et forhold at man fra start bliver tilfredsstillet følelsesmæssigt og seksuelt. Hvis hun allerede ved nu, at hun ikke vil have børn med dig tænker jeg ikke at hun er den rigtige for dig... Og man kan jo ikke bare sige man vil have en elsker, specielt ikke hvis det er imod dine normer og værdier. Det kunne jo være at hun kunne blive tilfredsstillet med forskelligt legetøj og godt fingerarbejde og acceptere dig som du er... Det vil kræve en ekstra indsats på lagnerne. Måske du kunne foreslå hende at eksperimentere lidt?  det må være yderst nedværdigende for dig at blive fravalgt pga. Størrelsen.

Anmeld Citér

12. april 2018

solskinsliv

Jeg synes du skal finde dig en kæreste der elsker dig som du er og som gerne vil have børn med dig, hvis din pik er lille må i have gang i noget legetøj så kæresten bliver tilfredsstillet, jeg kunne ikke acceptere at min kæreste havde behov for en elsker ved siden af.

Anmeld Citér

12. april 2018

bendy

Jeg forstår god det lyder lidt skørt og jeg ikke lige kunne forklare det på den rigtige måde. Det er min første kæreste jeg har. Vi fant hinanden for ca 3 år siden. Hun har aldrig kunne mærke mig ved sex da 3 cm ikke er så meget jeg kan få den ind i hende. Hun vil helst have sex med en af kød og blod og er ikke meget for de ting man kan købe dildo osv. Det hun mener er at det er oki nu men ikke på lang sigt. Det er derfor hun vil have lov til at have en elsker hun kan besøge når lysten er der. Jeg skal ikke være en del af det hun vil bare gerne jeg kan siger ok til det.

Vi vil begge gerne have børn snart. 

Anmeld Citér

12. april 2018

Camillos

bendy skriver:

Jeg forstår god det lyder lidt skørt og jeg ikke lige kunne forklare det på den rigtige måde. Det er min første kæreste jeg har. Vi fant hinanden for ca 3 år siden. Hun har aldrig kunne mærke mig ved sex da 3 cm ikke er så meget jeg kan få den ind i hende. Hun vil helst have sex med en af kød og blod og er ikke meget for de ting man kan købe dildo osv. Det hun mener er at det er oki nu men ikke på lang sigt. Det er derfor hun vil have lov til at have en elsker hun kan besøge når lysten er der. Jeg skal ikke være en del af det hun vil bare gerne jeg kan siger ok til det.

Vil du inderst inde kunne gå på kompromis med det?. Ville du have det ok med det hvis du ikke var med?. Hendes argumenter er vel egentlig ok, bare sent at sige det efter 3 år. Jeg ville ikke bryde mig om ikke at kunne give min bedre halvdel det han eller hun havde brug for. Vil hun ikke legetøj osv. Tror jeg desværre ikke det er holdbart for jer. Måske hun skulle finde en anden og du skulle finde en der accepterede dig og din krop. Kan godt forstå 3 cm ikke er meget at byde ind med, men gider hun ikke legetøj osv. Er der ikke meget du kan stille op, du er nu skabt sådan og det kan du ikke ændre på. 

Anmeld Citér

12. april 2018

solskinsliv

bendy skriver:

Men kan du det? Ville du synes det er ok at hun har en ved siden af?

Anmeld Citér

12. april 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
bendy skriver:

3 cm i længden i erigeret tilstand?? 

Anmeld Citér

12. april 2018

Hck

Profilbillede for Hck

Tænker troll ( eller hvad det nu hedder). 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.