Har en meget lille pik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2018

bendy

Mor1986 skriver:

Det var det værste sex ever. Og jeg så ham ikke igen. En veninde som også havde været sammen med ham sagde det samme.

men det kan jo også skyldes han ikke vidste hvad han foretog sig

Syntes godt jeg kender det du skriver. Jeg har selv være meget flov over min pik fordi den er så lille. Har selv oplevet nogle gange at når pigen så den fin hun travlt med at komme af sted igen. Har et par gange sagt det før vi går i gang så pigen kan sige fra der.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2018

bendy

Så skete det i går at min kæreste besøgte hendes ven hun har sex med. Hun kom hjem sent i aftes så ikke nået at høre hvordan det gik.

Føler mig sær til mode lige nu. ønsker jer en god dag..

Anmeld Citér

21. april 2018

csigvard

bendy skriver:

Så skete det i går at min kæreste besøgte hendes ven hun har sex med. Hun kom hjem sent i aftes så ikke nået at høre hvordan det gik.

Føler mig sær til mode lige nu. ønsker jer en god dag..

Giv gerne en update, når I har snakket ��.. 

Og god dag til dig også

Anmeld Citér

21. april 2018

bendy

csigvard skriver:

Giv gerne en update, når I har snakket ��.. 

Og god dag til dig også

Vil ikke gå i detaljer med det men hun var en glad pige her til morgen. Hun har kun sagt lidt om det og hvordan han var. Hun fik det hun gik efter siger hun og jeg ikke skal være bange for hun bare smutter nu. De skal mødes igen om ca 14 dage siger hun så det tyder på han er fast elsker nu.

Anmeld Citér

21. april 2018

Rosa-Sophia

Jeg har haft svært ved at vurdere om tråden her er seriøs eller ej. Hvis den er, vil jeg blot sige, at jeg bestemt er for åbne forhold, men i din situation vil jeg være opmærksom på magtbalancen i jeres forhold. Hvis det kun er hende, der skal have udenoms affærer på grund af dine "mangler" kan det give en situation, hvor du går rundt og bliver bange for at blive forladt og hvor hun sætter dagsordenen. Jeg siger ikke, om det bliver sådan, men bare vær opmærksom på at passe på dig selv og dine grænser. Dine følelser og behov er lige så vigtige som hendes. Og selv om folk påpeger  at du vil få samme problem med en ny kæreste, skal du ikke holde på hende for en hver pris.

Det var bare mine tanker. En anden ting er, at jeg ikke ville være fan af, at min partner havde en fast elsker/elskerinde hvis jeg levendes i åben forhold. Så ville jeg foretrække, at der var tale om engangs ting. Men det er vist smag og behag.

Anmeld Citér

21. april 2018

bendy

Rosa-Sofia85 skriver:

Jeg har haft svært ved at vurdere om tråden her er seriøs eller ej. Hvis den er, vil jeg blot sige, at jeg bestemt er for åbne forhold, men i din situation vil jeg være opmærksom på magtbalancen i jeres forhold. Hvis det kun er hende, der skal have udenoms affærer på grund af dine "mangler" kan det give en situation, hvor du går rundt og bliver bange for at blive forladt og hvor hun sætter dagsordenen. Jeg siger ikke, om det bliver sådan, men bare vær opmærksom på at passe på dig selv og dine grænser. Dine følelser og behov er lige så vigtige som hendes. Og selv om folk påpeger  at du vil få samme problem med en ny kæreste, skal du ikke holde på hende for en hver pris.

Det var bare mine tanker. En anden ting er, at jeg ikke ville være fan af, at min partner havde en fast elsker/elskerinde hvis jeg levendes i åben forhold. Så ville jeg foretrække, at der var tale om engangs ting. Men det er vist smag og behag.

Tak for du skrev. Jeg bliver bare så ked af det når nogen tvivler på det jeg skriver. Jeg er rigtig meget seriøs og vil gerne finde mig selv i det her. Jeg ved godt hun har magten. Jeg har aldrig haft en rigtig kæreste før nok også derfor jeg giver mig så meget som jeg gør.

Det er stort set umulig for mig at bolle en pige fordi den kun lige kan komme ind bare jeg røre mig falder den ud igen. Jeg håber det med hun får noget ude i byen gør vi kan blive sammen og muligvis få børn en gang.. Knus fra Bendy. 

Anmeld Citér

24. april 2018

Mor1986

bendy skriver:

Syntes godt jeg kender det du skriver. Jeg har selv være meget flov over min pik fordi den er så lille. Har selv oplevet nogle gange at når pigen så den fin hun travlt med at komme af sted igen. Har et par gange sagt det før vi går i gang så pigen kan sige fra der.

Jeg synes det er trist det skal betyde så meget. Men jeg er også sikker på at med den helt rigtige pige så vil det ikke have nogen betydning 

Anmeld Citér

24. april 2018

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
Mor1986 skriver:

Jeg synes det er trist det skal betyde så meget. Men jeg er også sikker på at med den helt rigtige pige så vil det ikke have nogen betydning 

Må jeg spørge om det så ikke ville betyde noget for dig? At gå i gang med at binde dig for alvor til en mand du aldrig kunne have almindelig samleje med? Sådan hånden på hjertet?

Anmeld Citér

24. april 2018

Rosa-Sophia

Jeg tænker lige lidt alternativt og måske også lidt upassende. Jeg ved jo godt, at det er personlighed der betyder noget, når man forelsker sig og nu er du jo forelsket i din kæreste. Jeg ved heller ikke, hvor meget sex betyder for dig, men jeg tænker på om det ville være en idé at finde en aseksuel kæreste. Ved godt, at det lyder lidt mærkeligt at give sig til at lede efter en person (lige frem en kæreste) ud fra den præmis.

Men jeg kan ikke lade være med at tænke, at der er kommet en usund magtbalance i jeres forhold og det lyder ikke som om  at det vil være godt for dig på sigt. Som kvinde kan jeg sagtens forstå hende, men nu er det jo dig og ikke hende, der skriver her  

Anmeld Citér

25. april 2018

Mor1986

Cherraly skriver:

Må jeg spørge om det så ikke ville betyde noget for dig? At gå i gang med at binde dig for alvor til en mand du aldrig kunne have almindelig samleje med? Sådan hånden på hjertet?

For mig ville det? Men det gør det jo heldigvis ikke for andre. og det er derfor det er så godt vi er forskellige. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.