Ærlig talt, så håber jeg virkelig, at du snart dropper hende.. Du fortjener SÅ meget bedre, for som jeg har sagt før (og som min kæreste også sagde i går), så lyder det til, at hun hellere vil være sammen med sin bolleven.. Først ville hun bare have sex med en fremmede, men det skulle åbenbart være en bestemt, og det er KUN hende, der må være utro.. Men hun ville stadig have børn med dig.. Nu har hun pludselig ændret det, og vil åbenbart have barn med sin bolleven?!
Kære søde mand, please vågn op og se, at hun tager røven på dig og manipulerer med dig.. Hun snorer dig rundt om sin finger, så hun får sin vilje og holder dig for nar.. Og hvorfor? Fordi hun nok venter på, at hendes bolleven vil noget seriøst, før hun slår op med dig..
Du er nervøs for, om du nogensinde finder en anden, men tro mig.. Det skal du nok gøre.. Der er en del kvinder, der sagtens kan affinde sig med finger, tunge og sexlegetøj, fordi de elsker deres mand og ikke vil undvære ham, selvom han har en lille pik.. Find sådan en kvinde i stedet for hende du har, for hvis du ikke slår op, så gør hun snart
Anmeld
Citér