Har en meget lille pik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2018

Meandu

Ved godt at du har det svært lige nu. Men det er altså bedre at være alene end ulykkelig sammen med en anden. Hun elsker dig desværre ikke (nok) ellers kunne man både finde en løsning på sex og på det at få børn sammen. Alle kvi der er ikke ens- husk det. Tror seriøst at når du finder en der elsker dig for den du er, så kan man sagtens få det til at fungere med sex legetøj osv  

held og lykke. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2018

bendy

Meandu skriver:

Ved godt at du har det svært lige nu. Men det er altså bedre at være alene end ulykkelig sammen med en anden. Hun elsker dig desværre ikke (nok) ellers kunne man både finde en løsning på sex og på det at få børn sammen. Alle kvi der er ikke ens- husk det. Tror seriøst at når du finder en der elsker dig for den du er, så kan man sagtens få det til at fungere med sex legetøj osv  

held og lykke. 

Tak for alle de fine svar. Fortryder ikke jeg har operetten et tråd her inde omkring mit Dilemma. Min mail er bendy@netmail.dk  Hvis nogen kunne have lyst til at skrive til mig.. Knus til Alle.

Anmeld Citér

30. april 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
bendy skriver:

Hej Tak for dit råd. Hun er blevet droppet. Vi fik en god snak i går da hun kom hjem efter endnu et besøg ved ham. Hun siger at rigtig sex betyder mere for hende end min kærlighed til hende. Så det er vel bare op på hesten igen..  

Det var trist - er sikker på den rette er derude. 

Anmeld Citér

6. august 2018

bendy

Hej alle. Det er længe siden jeg har skrevet her omkring mit dilemma hvor jeg har en Micro penis og ønsker at få børn en gang. Efter min kæreste fandt sammen med hendes bolleven. Jeg har datet et par pige her i sommer men ingen vil kunne leve med jeg ikke kunne give dem sex så ser lidt håbløst ud lige nu..  

Anmeld Citér

6. august 2018

Rosa-Sophia

bendy skriver:

Hej alle. Det er længe siden jeg har skrevet her omkring mit dilemma hvor jeg har en Micro penis og ønsker at få børn en gang. Efter min kæreste fandt sammen med hendes bolleven. Jeg har datet et par pige her i sommer men ingen vil kunne leve med jeg ikke kunne give dem sex så ser lidt håbløst ud lige nu..  

Tror du ikke, at du skal have fat i en læge eller sexolog for videre rådgivning? Tænker, at dine problemer kræver hjælp fra professionelle og ikke er nogen der kan løses online. Nogle vil svare, at det er personligheden der betyder mest andre, at de ikke vil kunne leve med dit problem. Det er individuelt. Og du kan nok ikke bruge dette forum eller folks meninger her til så meget  

Anmeld Citér

6. august 2018

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
bendy skriver:

Ja det ser håbløst ud lige nu, men hun skal nok komme en dag ..
Jeg troede også, at jeg ville ende alene, indtil drømmefyren stod foran mig, og ja han bliver squ ved med at være her

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.