Har en meget lille pik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2018

csigvard

Hck skriver:

Tænker troll ( eller hvad det nu hedder). 

Hvorfor skulle han være en troll?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2018

bendy

Mor og meget mere skriver:

3 cm i længden i erigeret tilstand?? 

Hej ja det er når den er stiv hvis man kan sige sådan.

Anmeld Citér

13. april 2018

bendy

Camillos skriver:

Vil du inderst inde kunne gå på kompromis med det?. Ville du have det ok med det hvis du ikke var med?. Hendes argumenter er vel egentlig ok, bare sent at sige det efter 3 år. Jeg ville ikke bryde mig om ikke at kunne give min bedre halvdel det han eller hun havde brug for. Vil hun ikke legetøj osv. Tror jeg desværre ikke det er holdbart for jer. Måske hun skulle finde en anden og du skulle finde en der accepterede dig og din krop. Kan godt forstå 3 cm ikke er meget at byde ind med, men gider hun ikke legetøj osv. Er der ikke meget du kan stille op, du er nu skabt sådan og det kan du ikke ændre på. 

Hej Ved ikke om jeg kan leve med det. Hun har sagt det hel fra starten så har vist det længe det kunne blive sådan. Hun har klaget over vores sex flere gange da jeg ikke kan få den ind i hende sådan rigtig og det betyder meget for hende at hun har muglighed for at finde en som kan det. Hvis hun smutter fra mig nu tror jeg aldrig jeg vil kunne få børn med en anden. Elsker hende meget højt.

Anmeld Citér

13. april 2018

Hck

Profilbillede for Hck
csigvard skriver:

Hvorfor skulle han være en troll?

Jeg kan da heller ikke sige med sikkerhed at det er en troll, der er bare noget ved hele “historien”, der gør, at jeg fik den tanke.

Anmeld Citér

13. april 2018

Camillos

bendy skriver:

Hej Ved ikke om jeg kan leve med det. Hun har sagt det hel fra starten så har vist det længe det kunne blive sådan. Hun har klaget over vores sex flere gange da jeg ikke kan få den ind i hende sådan rigtig og det betyder meget for hende at hun har muglighed for at finde en som kan det. Hvis hun smutter fra mig nu tror jeg aldrig jeg vil kunne få børn med en anden. Elsker hende meget højt.

Hmmmm.. Det er godt nok et dilemma det der.... Jeg synes det er meget synd for dig. Du må gøre op med dig selv om du vil dele hende med en anden, hvad med alternativt en swingerklub?  hvor du om ikke andet kan kigge på andre par og evt. Deltage med legetøj ..? Så du ligesom også på en måde får noget ud af det.. 

Anmeld Citér

13. april 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har du overvejet/undersøgt muligheden, om en operation? Penisforlængelse er jo en mulighed! Vh Stine 

Anmeld Citér

13. april 2018

bendy

Camillos skriver:

Hmmmm.. Det er godt nok et dilemma det der.... Jeg synes det er meget synd for dig. Du må gøre op med dig selv om du vil dele hende med en anden, hvad med alternativt en swingerklub?  hvor du om ikke andet kan kigge på andre par og evt. Deltage med legetøj ..? Så du ligesom også på en måde får noget ud af det.. 

Det der med Swinger klub er ikke hende det vil jeg aldrig få hende med til. Hun vil finde en hun kan besøge efter behov ude af huset.

Vi har snakket meget om det her og hvordan det kunne ske. Som hun siger har jeg vist det hele tiden. 

Anmeld Citér

13. april 2018

bendy

StineW79 skriver:

Har du overvejet/undersøgt muligheden, om en operation? Penisforlængelse er jo en mulighed! Vh Stine 

Hej Stine.

Har gennem årene prøvet mange ting gennem min læge men ikke nået som har kunne hjulpet mig. Alle har fraråd operation da den aldrig har kunne givet så mange ca. Tænker om den er 3 cm lang eller 5 cm giver ikke rigtig mig noget også fordi den er så tynd som dem er. tykkelsen på den er som et af de der AA batterier.  

Anmeld Citér

13. april 2018

Camillos

bendy skriver:

Det der med Swinger klub er ikke hende det vil jeg aldrig få hende med til. Hun vil finde en hun kan besøge efter behov ude af huset.

Vi har snakket meget om det her og hvordan det kunne ske. Som hun siger har jeg vist det hele tiden. 

Ville mene der skal være noget for noget! Hun kan ka ikke tillade sig at være så egoistisk.... Hvis jeg var dig og kunne leve med hun havde en elsker ude af huset ville jeg (hvis jeg var dig ), søge noget uforpligtende i klubber eller lignende.... Det handler om kompromis fra jer begge ellers holder det da ikke en meter...  hvis jeg var dig ville jeg også være tryggere ved at hun fandt forskellige og ikke en elsker, da følelser under sex hurtigt kan udvikle sig  det er så min mening 

Anmeld Citér

13. april 2018

100%anonym

Hck skriver:

Jeg kan da heller ikke sige med sikkerhed at det er en troll, der er bare noget ved hele “historien”, der gør, at jeg fik den tanke.

Jeg er helt enig med dig. 

Den skriger af troll i mine ører også. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.