Har en meget lille pik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2018

csigvard

bendy skriver:

Hvad vil du have gjort???

Jeg havde slået op.. En ting er, hvis man slet ikke kan tilfredsstille på nogen måde, men du har bare tunge, fingre og legetøj, som du kan bruge på hende.. Og når det ikke er nok, så ser jeg det som om, at hun bare vil have en undskyldning for at finde en elsker.. Måske hun allerede har en bestemt i tankerne, siden hun heller ikke vil have nogle forskellige fremmede? 

Sådan ser jeg det i hvert fald, og derfor havde jeg slået op med hende

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2018

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg ville nu heller ikke være tilfreds med tunge - finger og dildo i op mod 50år,så kunne jeg jo lige så godt,være sammen med en pige,så det behøver altså ikke at være en dårlig undskyldning.

Inden du dropper din kærste,skal du nok lige tænke over,at uanset hvilken kærste du har,så vil din penis med stor sandsynlighed,ikke kunne tilfredsstille hende rigtigt,så problemet flytter bare med,så måske er det bedre,at leve i et åbent forhold med din nuværende kærste,som jeg formoder du elsker.

Anmeld Citér

13. april 2018

100%anonym

Må indrømme jeg tænker troll. Det gør jeg fordi at hvorfor dælen skulle en mand oprette en profil på en baby side og fortælle om sin lille penis? 

Men når det er sagt. Hvis det viser sig at være helt reelt (det er der jo ingen der kan vide). Så er mit råd til dig at lade din kæreste blive tilfredsstillet udefra. Men sæt grænser. Må hun tage med en ny hjem fra byen? Skal han findes via dating side? Hvor tit må de ses osv. 

For som en anden skriver. Så hjælper det jo ikke på størrelsen at gå fra hende. 

Jeg har selv haft en der havde en på 8-10 cm og det var alt for småt for mig. Så ville aldrig blive tilfredsstillet ordenligt. Så er det muligt mange skriver legetøj osv. Men nu er legetøj bare langt fra den samme følelse som en rigtig penis. Personligt tænder jeg meget af på legetøj. Så det ville aldrig fungere for mig.

men synes derimod det er noget fis at hun ikke vil have børn med dig pga størrelsen på din penis. Det ville jo være det samme som at sige en mand ikk vil have børn med en kvinde fordi hun har blå øjne. Det er nu engang noget man ikk kan ændre på. 

Anmeld Citér

13. april 2018

bendy

Mor_til_3_unger skriver:

Jeg ville nu heller ikke være tilfreds med tunge - finger og dildo i op mod 50år,så kunne jeg jo lige så godt,være sammen med en pige,så det behøver altså ikke at være en dårlig undskyldning.

Inden du dropper din kærste,skal du nok lige tænke over,at uanset hvilken kærste du har,så vil din penis med stor sandsynlighed,ikke kunne tilfredsstille hende rigtigt,så problemet flytter bare med,så måske er det bedre,at leve i et åbent forhold med din nuværende kærste,som jeg formoder du elsker.

Hej Jeg vil også helst blive ved med at være kærester med hende.

Har besluttet at leve med det hun gør. Bliver nok bare lidt underligt første gang hun besøger man hun finder.

Anmeld Citér

13. april 2018

bendy

100%anonym skriver:

Må indrømme jeg tænker troll. Det gør jeg fordi at hvorfor dælen skulle en mand oprette en profil på en baby side og fortælle om sin lille penis? 

Men når det er sagt. Hvis det viser sig at være helt reelt (det er der jo ingen der kan vide). Så er mit råd til dig at lade din kæreste blive tilfredsstillet udefra. Men sæt grænser. Må hun tage med en ny hjem fra byen? Skal han findes via dating side? Hvor tit må de ses osv. 

For som en anden skriver. Så hjælper det jo ikke på størrelsen at gå fra hende. 

Jeg har selv haft en der havde en på 8-10 cm og det var alt for småt for mig. Så ville aldrig blive tilfredsstillet ordenligt. Så er det muligt mange skriver legetøj osv. Men nu er legetøj bare langt fra den samme følelse som en rigtig penis. Personligt tænder jeg meget af på legetøj. Så det ville aldrig fungere for mig.

men synes derimod det er noget fis at hun ikke vil have børn med dig pga størrelsen på din penis. Det ville jo være det samme som at sige en mand ikk vil have børn med en kvinde fordi hun har blå øjne. Det er nu engang noget man ikk kan ændre på. 

Hej fordi jeg skriver her inde er fordi vi snakker om det med at få børn. Jeg er ægte nok og har det problem som jeg har.

Blive lidt ked af det med nogen syntes jeg er en troll.

Føler ikke selv jeg er det.

Anmeld Citér

13. april 2018

100%anonym

bendy skriver:

Hej fordi jeg skriver her inde er fordi vi snakker om det med at få børn. Jeg er ægte nok og har det problem som jeg har.

Blive lidt ked af det med nogen syntes jeg er en troll.

Føler ikke selv jeg er det.

Så forhold dig til det sidste jeg skriver efter troll delen.  

Anmeld Citér

13. april 2018

Hck

Profilbillede for Hck
bendy skriver:

Hej Stine.

Har gennem årene prøvet mange ting gennem min læge men ikke nået som har kunne hjulpet mig. Alle har fraråd operation da den aldrig har kunne givet så mange ca. Tænker om den er 3 cm lang eller 5 cm giver ikke rigtig mig noget også fordi den er så tynd som dem er. tykkelsen på den er som et af de der AA batterier.  

Bare nysgerrighed, men hvornår og hvordan har du prøvet flere ting igennem og i samråd med din læge ?. 

Anmeld Citér

13. april 2018

Drwhosaidthat

mor:) skriver:

I'm so Sorry men tror ikke på dig. Mine børns vil i så fald være større end din. 

3 cm og så tynd - nah det må være en som sidder og keder sig

Om pågældende person er en troll eller ej, skal jeg ikke kunne sige, men tilstanden findes og hedder mikropenis. 

Mænd med mikropenis er ofte svært invaliderede af det, og derfor synes jeg din sammenligning med dine børns penisser er lidt ufin. Særlig hvis person ikke er en troll. 

Anmeld Citér

13. april 2018

bendy

Drwhosaidthat skriver:

Om pågældende person er en troll eller ej, skal jeg ikke kunne sige, men tilstanden findes og hedder mikropenis. 

Mænd med mikropenis er ofte svært invaliderede af det, og derfor synes jeg din sammenligning med dine børns penisser er lidt ufin. Særlig hvis person ikke er en troll. 

Hej min kaldes mikro penis. Må da indrømme at når jeg har været i bad i svømmehallen er der mange drenge som har en større end min.

men syntes også det var ufint skrevet.  

Anmeld Citér

13. april 2018

SofiaMik

Hm du siger, at du gerne vil have børn, er du med din tilstand i stand til at få børn? For det må jo også være i hendes tanker så eller hvad ? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.