Har en meget lille pik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2018

bendy

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal skrive om det. Lige nu har hun besøgt en fremmet mand en gang og haft oki sex som hun siger. Jeg holder meget af hende og vil helst beholde hende og håbe på hun ikke finder en ny kæreste. Jeg er glad for alle indlæg som i har sendt til mig.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2018

bendy

Min Kæreste Jonna var ved ham hun har sex med i aftes. Hun er glad for vi har lavet den aftale om at hun har lov til det selv om vi er kærester. Vi snakke om det med at få børn hun vil gerne have børn med mig. Det er bare med hvordan vi kan gøre det fysisk. Har næsten kun den muglighed ved at hun ligger på ryggen med underlivet op af så min sæd kan løbe ned i hende eller nogen her som har en  ide ??? knus..

Anmeld Citér

27. april 2018

Babilooo

Hvad med at onanere og så sprøjte sæden op med en sprøjte.  

Anmeld Citér

27. april 2018

bendy

Smølfine123 skriver:

Hvad med at onanere og så sprøjte sæden op med en sprøjte.  

Hejsa. Også min tanke. Jeg har lidt svært ved at onanere og få det til at komme ind i hende. Min tanke er at det kunne løbe ned i hende hvis hun ligger med underlivet op af. Er og muglighed med et strakt tænker jeg. 

Anmeld Citér

27. april 2018

Babilooo

bendy skriver:

Hejsa. Også min tanke. Jeg har lidt svært ved at onanere og få det til at komme ind i hende. Min tanke er at det kunne løbe ned i hende hvis hun ligger med underlivet op af. Er og muglighed med et strakt tænker jeg. 

Brug sprøjte - ellers kommer sæden ikke lige så langt op som når det skydes ind ved sex

Anmeld Citér

27. april 2018

Sandratoft

bendy skriver:

Umiddelbart tror jeg ikke det er nok, bare at lade sæden løbe ned i hende. Det skulle jo gerne nå helt op til livmodermunden. 

Som smølfine skriver, så onaner ned i en sprøjte, og få det sprøjtet op i hende lige umiddelbart efter. 

Et andet alternativ vil være at få professionel hjælp til det. 

Anmeld Citér

27. april 2018

Hck

Profilbillede for Hck

Nu har du selv skrevet at din læge har prøvet at hjælpe dig på flere måder så dine ædle dele kunne vokse lidt og i den forbindelse tror jeg også at din læge er den rigtige at spørge med hensyn til hvordan i har bedst mulighed for en graviditet hos din kæreste.

Anmeld Citér

27. april 2018

bendy

Hck skriver:

Nu har du selv skrevet at din læge har prøvet at hjælpe dig på flere måder så dine ædle dele kunne vokse lidt og i den forbindelse tror jeg også at din læge er den rigtige at spørge med hensyn til hvordan i har bedst mulighed for en graviditet hos din kæreste.

Hej og tak for i har skrevet. Ja vi har snakket om og få lægen til at give råd omkring det. Jeg er bare glad for at vi kan få børn sammen. Også selv om jeg har de problemer jeg har. Vi har også snakket om det med sprøjten. En ting er helt sikkert er at lægen må med på råd så vi ikke gør noget som er dømt til at gå galt..  

Anmeld Citér

27. april 2018

Abracadabra

bendy skriver:

Hej og tak for i har skrevet. Ja vi har snakket om og få lægen til at give råd omkring det. Jeg er bare glad for at vi kan få børn sammen. Også selv om jeg har de problemer jeg har. Vi har også snakket om det med sprøjten. En ting er helt sikkert er at lægen må med på råd så vi ikke gør noget som er dømt til at gå galt..  

Måske skal I vente noget tid med børn, I har først lige fundet ud af, at I vil have et åbent forhold. Det er urimeligt tidligt at gå i gang med børn lige nu. 

Et spørgsmål du kan overveje: Hvis I begynder at forsøge at få din kæreste til at blive gravid med dig, hvordan vil I så forhindre, at hun bliver gravid med bollevennen? Kondomer kan jo springe...

Eller: Hvis hun bliver gravid med dig, må hun så bolle med en anden med DIT barn i maven?

I skal have talt MEGET igennem, inden I bringer et barn ind i ligningen...

Anmeld Citér

28. april 2018

bendy

Vi har snakket om mange ting omkring det med hun skal være gravid med mig. Også det med hvad så bagefter. Skal hun bolle med hendes Bolleven bagefter osv. Hun har sagt at hun helst vil være gravid med en hun kan have intens sex med. Hun siger at når hun skal gøres gravid vil hun gerne det sker hvor hun kan mærke spermen sprøjte op i hende. Er det noget som i andre piger kan følge hende i ??. Jeg ved snart ikke hvad det er hun gerne vil. Jeg har ikke muglighed for at opfylde hendes ønske på det punkt jo..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.