Må min sagsbehandler godt forlange Det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2018

Ena

Flomama skriver:

Jeg er da syg med kvalme og mave onde lige nu, jeg er ikke gravid og har ikke været det o 3,5 år. 

Kvalme er også graviditetsbetinget, som jeg skrev. Det er feber ikke, derfor giver det mening at undlade at nævne kvalme. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79
Ena skriver:

Pointen er, at hvis trådstarter ikke må sygemelde sig med graviditetsgener, men er syg med feber, som tillader en sygemelding, er det smart at sygemelde sig med feber. 

Jeg læste/tolkede det også lige som dig, at hun har sygemeldt sig pga kvalme.

Og efterfølgende kom det med feberen og den generelle utilpashed frem, så jeg blev også forvirret, omkring hva det var hun havde meldt sig med.

Til TS hvis du lovligt må melde dig syg pga feber, så er det jo bare det du gør fremadrettet, hvis du er syg. Også er det vigtigt at skille skidt fra kanel, så der ik er tvivl om sygemeldingen skyldes sygdom eller bare graviditet. Vh Stine 

Anmeld Citér

7. februar 2018

Flomama

Ena skriver:

Kvalme er også graviditetsbetinget, som jeg skrev. Det er feber ikke, derfor giver det mening at undlade at nævne kvalme. 

Det er vi ikke enige Om. 

Man kan sagtens værre skidt tilpas og have kvalme uden det har noget med graviditet at gøre. 

Anmeld Citér

7. februar 2018

Ena

Flomama skriver:

Det er vi ikke enige Om. 

Man kan sagtens værre skidt tilpas og have kvalme uden det har noget med graviditet at gøre. 

Det kan man sagtens, og det er derfor ordet 'også' indgår i sætningen, men det er ikke pointen. 

Anmeld Citér

7. februar 2018

Flomama

Ena skriver:

Det kan man sagtens, og det er derfor ordet 'også' indgår i sætningen, men det er ikke pointen. 

Jo det er pointen. 

At ts er syg og har lov at blive hjemme. 

Anmeld Citér

7. februar 2018

Ena

Flomama skriver:

Jo det er pointen. 

At ts er syg og har lov at blive hjemme. 

Du kan da ikke vurdere, at jeg misforstår min egen pointe. 

Anmeld Citér

7. februar 2018

Carina:-)

Anonym skriver:

Jeg tager os det som det kommer og møder op hver dag 

Men når man ligger med feber osv og er syg burde man blive i sin seng? Det burde da være lovligt. Det jo forhåbentlig kun 1-3 dage man er syg...  Og skal ikke lyde ynkeligt men at have bækkensmerter, plukveer og feber og ondt i hele ens krop er altså ikke særlig fedt uanset om det bare er et kryds eller ej, jeg har en del vej jeg skal gå plus en bus og et tog så jobcenteret ligger ikke lige om hjørnet for mig. Det er jo menneskeligt at være syg... 

Men du har trods alt overskud til at oprette en tråd . Svare utallige indlæg.

Jeg tænker at så kan du også  overskue at tage ind og få det kryds.

Jeg kan absolut ikke anbefale dig at blive væk når din sagsbehandler siger nej.

Anmeld Citér

7. februar 2018

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Men du har trods alt overskud til at oprette en tråd . Svare utallige indlæg.

Jeg tænker at så kan du også  overskue at tage ind og få det kryds.

Jeg kan absolut ikke anbefale dig at blive væk når din sagsbehandler siger nej.

Og du kan ikke sidde på Facebook og andre ting når du er syg? Ej den må du altså længere ud på landet med 

Anmeld Citér

7. februar 2018

Carina:-)

Anonym skriver:

Og du kan ikke sidde på Facebook og andre ting når du er syg? Ej den må du altså længere ud på landet med 

Faktisk så er det noget kommunen holder øje ned.

Og nu snakker vi om at du skal have et krus.  Intet aktivering andet end et kryds  hvis du kan sidde på nettet hele dagen kan du nok overkomme det andet.

Anmeld Citér

7. februar 2018

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Faktisk så er det noget kommunen holder øje ned.

Og nu snakker vi om at du skal have et krus.  Intet aktivering andet end et kryds  hvis du kan sidde på nettet hele dagen kan du nok overkomme det andet.

Ja ja okay det er fint nok jeg  pjækker bestemt ikke hvis det er det du tror 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.