Må min sagsbehandler godt forlange Det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2018

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Hvis jeg synes det er en kællinge opførsel har jeg ret til at ytre det.... Men jeg gider simpelthen ikke koge mere suppe på det her!  god aften.... 

Hvis det på længere sigt kan hjælpe dig og dit sind, ved at skrive grimt og kalde folk for ikke så pæne ting, så gør du bare det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2018

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Hvis det på længere sigt kan hjælpe dig og dit sind, ved at skrive grimt og kalde folk for ikke så pæne ting, så gør du bare det 

Nu synes jeg personligt ikke kælling er et grimt ord at bruge og hvis det er det jeg synes der er nogle der er er vel fair nok men er selvfølgelig en anden debat vi kan tage en anden dag  det jo ok at i skal være grove over for mig 

Anmeld Citér

7. februar 2018

Ena

Anonym skriver:

Har jo forklaret mange gange det ikke har noget med min graviditet at gøre....

Det kan være, det skal gøres tydeligere overfor din sagsbehandler næste gang. 

Anmeld Citér

7. februar 2018

Anonym trådstarter

Ena skriver:

Det kan være, det skal gøres tydeligere overfor din sagsbehandler næste gang. 

Det er min sagsbehandler ikke i tvivl om ..

Anmeld Citér

7. februar 2018

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Nu synes jeg personligt ikke kælling er et grimt ord at bruge og hvis det er det jeg synes der er nogle der er er vel fair nok men er selvfølgelig en anden debat vi kan tage en anden dag  det jo ok at i skal være grove over for mig 

Så er det nok bare mig der synes kælling er et grimt ord, især med et arrigt rødt ansigt bagefter .

Anmeld Citér

7. februar 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79
Hck skriver:

Så er det nok bare mig der synes kælling er et grimt ord, især med et arrigt rødt ansigt bagefter .

Igen sad jeg og tænkte det samme! Vh Stine 

Anmeld Citér

7. februar 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Arhh, mon ikke, du synes det? Siger du kælling til din mor, din arbejdsgiver, din sagsbehandler, din jordemor osv.? 

Anmeld Citér

7. februar 2018

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Arhh, mon ikke, du synes det? Siger du kælling til din mor, din arbejdsgiver, din sagsbehandler, din jordemor osv.? 

Nu handler det jo os om sammenhænget og hvis jeg synes nogle opfører sig som kællinger får de det også at vide....

Anmeld Citér

7. februar 2018

Mortilah

Jeg synes det er total tosset at en gravid (med gener) skal sidde 32 km i offentlig transport for at sætte en skide kryds. 31 uger hende. Der sker ikke mere i hendes jobsituation det næste lange stykke tid. 

Selvom de alligevel ikke har i sinde at sende hende på arbejdsmarkedet. Suk. spild af ressourcer. Mon man får refunderet transportomkostninger? Jeg ved det faktisk ikke. 

Anmeld Citér

7. februar 2018

Anonym trådstarter

Mortilah skriver:

Jeg synes det er total tosset at en gravid (med gener) skal sidde 32 km i offentlig transport for at sætte en skide kryds. 31 uger hende. Der sker ikke mere i hendes jobsituation det næste lange stykke tid. 

Selvom de alligevel ikke har i sinde at sende hende på arbejdsmarkedet. Suk. spild af ressourcer. Mon man får refunderet transportomkostninger? Jeg ved det faktisk ikke. 

Ja man får kørselsgodtgørelse men det dækker langt fra det jeg bruger på offentlig transpot, koster mig 120kr om dagen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.