Må min sagsbehandler godt forlange Det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2018

Ena

Anonym skriver:

Ena, det er det hele samlet lige nu der gør at jeg har det rigtig skidt, har du ikke noget relevant til mine spørgsmål må jeg bede dig om at bare lade vær med at skrive tak 

Så havde jeg ikke blandet noget sammen, men forstået det rigtigt i første omgang, 

Altså jeg synes jo, det er relevant at holde det adskilt, når man ikke kan blive sygemeldt pga. graviditetsgener - for din egen skyld, ikke for min, din sagsbehaler eller læge skyld. Jeg kan ikke se, hvordan det ikke skulle løse problemet. Men nu fik jeg jo heller aldrig svar på, om din læge ikke synes feber er grund til sygemelding. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2018

Anonym trådstarter

Ena skriver:

Så havde jeg ikke blandet noget sammen, men forstået det rigtigt i første omgang, 

Altså jeg synes jo, det er relevant at holde det adskilt, når man ikke kan blive sygemeldt pga. graviditetsgener - for din egen skyld, ikke for min, din sagsbehaler eller læge skyld. Jeg kan ikke se, hvordan det ikke skulle løse problemet. Men nu fik jeg jo heller aldrig svar på, om din læge ikke synes feber er grund til sygemelding. 

Det ved jeg ikke? Men jeg skal vel heller ikke gå igennem min læge ved alm sygdom? 

Anmeld Citér

7. februar 2018

Flomama

Ena skriver:

Ej det altså dig der roder tingene ssmmen. 

Ts er deltidsygmeldt på grund af graviditet og skal der for møde op hver dag og få et kryds, Hun har nu fået feber og almen sygdom. 

Det skal man Jo ikke have en læge erklæring på, man skal bliver hjemme I sin seng I de dage det varer. 

Ts: du er syg - bliv hjemme, det kan de ikke straffe dig for som en anden også er inde på  

Anmeld Citér

7. februar 2018

Ena

Anonym skriver:

Det ved jeg ikke? Men jeg skal vel heller ikke gå igennem min læge ved alm sygdom? 

Nej, nej. Det var heller ikke pointen.

Men i dit startindlæg skrev du, at du havde meldt dig syg med kvalme. For en sidste gang, vil jeg råde dig til at dele sygdomssymptomerne op i reel sygdom og graviditetsgener, når du melder dig syg. For din egen skyld, så du kan få lov til at blive hjemme. Også selvom du også har kvalme og plukveer, skal du nøjes med at fortælle, at du har feber og andet, der ikke er graviditetsbetinget. 

Jeg håber, du kan få den vendt om, så du kan se at beg forsøger at hjælpe dig med at navigere i det, og ikke andet end det. 

Anmeld Citér

7. februar 2018

Ena

Flomama skriver:

Ej det altså dig der roder tingene ssmmen. 

Ts er deltidsygmeldt på grund af graviditet og skal der for møde op hver dag og få et kryds, Hun har nu fået feber og almen sygdom. 

Det skal man Jo ikke have en læge erklæring på, man skal bliver hjemme I sin seng I de dage det varer. 

Ts: du er syg - bliv hjemme, det kan de ikke straffe dig for som en anden også er inde på  

Pointen er, at hvis trådstarter ikke må sygemelde sig med graviditetsgener, men er syg med feber, som tillader en sygemelding, er det smart at sygemelde sig med feber. 

Anmeld Citér

7. februar 2018

Flomama

Ena skriver:

Pointen er, at hvis trådstarter ikke må sygemelde sig med graviditetsgener, men er syg med feber, som tillader en sygemelding, er det smart at sygemelde sig med feber. 

Det Jo også det Hun har gjort 

Anmeld Citér

7. februar 2018

Ena

Flomama skriver:

I startindlægget skrev hun noget andet. Kvalme er også graviditetsbetinget, det er feber ikke 

Anmeld Citér

7. februar 2018

Hck

Profilbillede for Hck
Flomama skriver:

Altså, ts skriver at hun har sygemeldt sig pga kvalme og ikke feber. 

Anmeld Citér

7. februar 2018

Flomama

Hck skriver:

Altså, ts skriver at hun har sygemeldt sig pga kvalme og ikke feber. 

Jeg læser Hun er sygemeldt med feber og kvalme - almen sygdom og så I en forvejen belastet krop føltes det endnu værre

Anmeld Citér

7. februar 2018

Flomama

Ena skriver:

I startindlægget skrev hun noget andet. Kvalme er også graviditetsbetinget, det er feber ikke 

Jeg er da syg med kvalme og mave onde lige nu, jeg er ikke gravid og har ikke været det o 3,5 år. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.