Må min sagsbehandler godt forlange Det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2018

Carina:-)

Ja ja okay det er fint nok jeg  pjækker bestemt ikke hvis det er det du tror 

Det siger jeg heller ikke.

Men når din sagsbehandler advarer dig om hun ikke Men er det er nødvendigt at blive hjemme før et kryds så forholder jeg mig til at du er aktiv på nettet så det er jeg enig med din sagsbehandler. 

Jeg har en ansat med brystkræft  der er langtidssygmeldt. 

Hun tager til møder på kommunen selv om hun er kemosyg.

Jeg tænker det er fordi du er træt af at bruge tiden på transport. Og det kan jeg godt forstå men det er jo ikke din sagsbehandler s problem du ikke har bil. 

Jeg vil stærkt anbefale dig at møde op. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2018

Hck

Profilbillede for Hck
Flomama skriver:

Jeg læser Hun er sygemeldt med feber og kvalme - almen sygdom og så I en forvejen belastet krop føltes det endnu værre

Tja, det er jo heller ikke helt nemt at svare rigtigt når symptomerne skifter undervejs. Jeg svarer ud fra det første ts skriver og der drejer det sig om bækkensmerter, hyppige plukveer og kvalme.

Anmeld Citér

7. februar 2018

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Tja, det er jo heller ikke helt nemt at svare rigtigt når symptomerne skifter undervejs. Jeg svarer ud fra det første ts skriver og der drejer det sig om bækkensmerter, hyppige plukveer og kvalme.

Ja det er det min læge har skrevet i attesten jeg skal skånes for, det andet jeg snakker om er ganske alm. Sygdom, virus influenza....Whatever!!! De komplikationer med min graviditet har jo ikke noget at gøre med jeg er blevet ramt af sygdom, ufattelig der skal sidde så mange kællinger herinde og bedømme en på den måde 

Anmeld Citér

7. februar 2018

Pikku Myy

Anonym skriver:

Ja det er det min læge har skrevet i attesten jeg skal skånes for, det andet jeg snakker om er ganske alm. Sygdom, virus influenza....Whatever!!! De komplikationer med min graviditet har jo ikke noget at gøre med jeg er blevet ramt af sygdom, ufattelig der skal sidde så mange kællinger herinde og bedømme en på den måde 

Der ligger faktisk en rigtig god pointe i denne her diskussion. Da du skrev at du har kvalme, forstod en stor del af læserne her på siden som om det var på grund af din graviditet. Hvis du har ringet til din sagsbehandler og sygemeldt dig på grund af kvalme, kan det være din sagsbehandler også har misforstået dig og troet at det handlede om graviditeten. Giver det mening?

Anmeld Citér

7. februar 2018

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Meget kan du kalde mig, men en kælling skal du ikke gøre, selvom du er ung burde du kunne styre dit sprogbrug .  Jeg prøver faktisk at svare dig pænt, men bliver ærlig talt også forvirret over det du skriver.

Anmeld Citér

7. februar 2018

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Der ligger faktisk en rigtig god pointe i denne her diskussion. Da du skrev at du har kvalme, forstod en stor del af læserne her på siden som om det var på grund af din graviditet. Hvis du har ringet til din sagsbehandler og sygemeldt dig på grund af kvalme, kan det være din sagsbehandler også har misforstået dig og troet at det handlede om graviditeten. Giver det mening?

Nej jeg har meldt mig syg fordi jeg har feber.....

Anmeld Citér

7. februar 2018

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Meget kan du kalde mig, men en kælling skal du ikke gøre, selvom du er ung burde du kunne styre dit sprogbrug .  Jeg prøver faktisk at svare dig pænt, men bliver ærlig talt også forvirret over det du skriver.

Jeg synes bare man bliver ekstremt hurtigt bedømt herinde uden folk kendee enlig det bryder jeg mig ikke om... 

Anmeld Citér

7. februar 2018

Ena

Anonym skriver:

Nej jeg har meldt mig syg fordi jeg har feber.....

Det er svært at vide, når du skriver noget andet i startindlægget. 

Anmeld Citér

7. februar 2018

Anonym trådstarter

Ena skriver:

Det er svært at vide, når du skriver noget andet i startindlægget. 

Ja det er muligt men jeg har lært ar næste gang skal det skæres ud i pap  

Folk har mere travlt med alt andet end det jeg rent faktisk spørg ind til. 

Anmeld Citér

7. februar 2018

Ena

Anonym skriver:

Ja det er muligt men jeg har lært ar næste gang skal det skæres ud i pap  

Folk har mere travlt med alt andet end det jeg rent faktisk spørg ind til. 

Det behøver ikke skæres ud i pap, så længe informationerne er korrekte. Det er umuligt at vide, at man ikke skal forholde sig til det der skrives. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.