Må min sagsbehandler godt forlange Det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2018

Anonym trådstarter

Ena skriver:

Det behøver ikke skæres ud i pap, så længe informationerne er korrekte. Det er umuligt at vide, at man ikke skal forholde sig til det der skrives. 

Så nu påstår du også mine informationer er  ukorrekte?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2018

Ena

Anonym skriver:

Så nu påstår du også mine informationer er  ukorrekte?  

Du skrev i startindlægget, du havde meldt dig syg pga. kvalme. Her til sidst på side seks, skriver du at du havde meldt dig syg pga. feber. Havde den korrekte information fremgået i startindlægget, havde mine indlæg været helt, helt anderledes. 

Anmeld Citér

7. februar 2018

Anonym trådstarter

Ena skriver:

Du skrev i startindlægget, du havde meldt dig syg pga. kvalme. Her til sidst på side seks, skriver du at du havde meldt dig syg pga. feber. Havde den korrekte information fremgået i startindlægget, havde mine indlæg været helt, helt anderledes. 

Jeg skriver kvalme og skidt tilpas, og ind under det ord er feber os men jeg vidste ikke jer skulle være så detaljeret da det i princippet er sagen ligemeget...

Jeg spørg om min sagsbehandler må fortælle mig jeg ikke må melde mig osv. Så forstår vitterligt ikke hvorfor man går så meget op i de få detaljer.   Men beklager at jeg skrev ikke havde feber eller noget  

Anmeld Citér

7. februar 2018

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Jeg synes bare man bliver ekstremt hurtigt bedømt herinde uden folk kendee enlig det bryder jeg mig ikke om... 

Det kan jeg skam godt forstå at du ikke bryder dig om, men derfor behøver du jo ikke at kalde mig og andre for kællinger. Du kan i dit stille sind tænke at vi er det, uden at behøve at udtrykke det på skrift. Vi er desværre flere der fuldstændig har misforstået dig, ang hvad du egenligt fejlede nu, nok fordi at du havde dine skåne hensyn med i dit oplæg.

Anmeld Citér

7. februar 2018

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Det kan jeg skam godt forstå at du ikke bryder dig om, men derfor behøver du jo ikke at kalde mig og andre for kællinger. Du kan i dit stille sind tænke at vi er det, uden at behøve at udtrykke det på skrift. Vi er desværre flere der fuldstændig har misforstået dig, ang hvad du egenligt fejlede nu, nok fordi at du havde dine skåne hensyn med i dit oplæg.

Hvis jeg synes det er en kællinge opførsel har jeg ret til at ytre det.... Men jeg gider simpelthen ikke koge mere suppe på det her!  god aften.... 

Anmeld Citér

7. februar 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hvis jeg synes det er en kællinge opførsel har jeg ret til at ytre det.... Men jeg gider simpelthen ikke koge mere suppe på det her!  god aften.... 

Faktisk ikke. Det strider imod retningslinjerne for debatten. 

Anmeld Citér

7. februar 2018

asphodel

Anonym skriver:

Det minder meget om dengang hvor potten kaldte kedlen sort ...

Anmeld Citér

7. februar 2018

Ena

Jeg skriver kvalme og skidt tilpas, og ind under det ord er feber os men jeg vidste ikke jer skulle være så detaljeret da det i princippet er sagen ligemeget...

Jeg spørg om min sagsbehandler må fortælle mig jeg ikke må melde mig osv. Så forstår vitterligt ikke hvorfor man går så meget op i de få detaljer.   Men beklager at jeg skrev ikke havde feber eller noget  

Det er faktisk ikke sagen lige meget, set i lyset af dit spørgsmål om sagsbehandleren må "forbyde" dig, at melde dig syg. 

Rigtig god bedring :-) Håber det går bedre, næste gang du skal melde dig syg. 

Anmeld Citér

7. februar 2018

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Faktisk ikke. Det strider imod retningslinjerne for debatten. 

Jeg stopper debatten her 

Tak til jer der kunne komme med noget konstruktivt.  

Anmeld Citér

7. februar 2018

Anonym trådstarter

Ena skriver:

Det er faktisk ikke sagen lige meget, set i lyset af dit spørgsmål om sagsbehandleren må "forbyde" dig, at melde dig syg. 

Rigtig god bedring :-) Håber det går bedre, næste gang du skal melde dig syg. 

Har jo forklaret mange gange det ikke har noget med min graviditet at gøre....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.