Mor11 skriver:
Læser du hvad jeg skriver? Jeg kan ikke bare skaffe hjælp. Men vi kan alle ringe til en sagsbehandler eller lign og snakke om mulighed for aflastning eller lign hvis man er i en penibel situation.
Og du har ret, vi kan sætte tusindvis af hvis'er op! Men jeg tager nu altid udgangspunkt i ts indlæg. Her skriver hun at hun har talt en del med dem. Jeg går udfra at den del også omhandle jobsituation osv, så jeg tænker ts har en vis viden om hvordan og hvorledes siden hun bekymrer sig her. Men det er måske bare mig..
Ja og jeg forstod det som at du trods mangel på bedster nok skulle kunne skaffe hjælp, og ved ikke lige hvad du tænker en sagsbehandler skal gøre. Der er jo tilbud om pasning hvis ikke man kan få fri.
Jeg går også ud fra TS opslag men hvad er en del og hvad ved hun virkelig. Det er ikke alle som ærligt bare deler alt. Feks mangel på jobs og sygdom og de reelle årsager bag. Man må da gå ud fra at alle forældre gør det bedste ud fra de muligheder de har, og ellers har dagplejen osv inde over.
Feks et helt alm fungerende par med børn , selvom vi er tætte gik der måneder før de fortalte at manden var gået ned med stress, det var så tabu belagt for ham. De kæmpede virkelig men der var også en lang periode med ofre fra konens side og store hensyn i familien og selv bagefter var der efterdynninger længe. Imgen vidste det før de meldte det ud(på nær aller nærmeste familie)
netop frygten for at blive dømt kan også få nogle til at fortælle halve ting, man deler måske toppen af isbjerget, og kun det der ser mere pænt ud.
Vi kan bare ikke vide bevæggrundende eller hvad den hele sandhed er
Anmeld
Citér