Anonym skriver:
Du vidste hvornår de andre børn holdt fri når dine egne holdt fri?
Jeg føler mig stødt fordi folk angriber mig som person uden at kende mig
ja da. Dp fortalte os da hvad de havde lavet ugen forinden mens vi holdt fri/ferie osv. Og også om der havde været sygdom eller dage med få børn. Så ja. Det vidste jeg.
Du starter jo med at argumentere for at forældre kan have alle mulige årsager og så er det ok, for i gør ligeså. Du fortæller ikke at jeres barn har korte dage og fridage i flæng. Det ved jeg faktisk stadig ikke helt om han har, eller, i hvilket omfang.
jeg synes ikke der er nogen der siger noget grimt her, men det er vel naturligt at mene, at hvis man ikke magter en uges fri med sit barn, så er det suuuuper svært at tro på sætningen "vi magter ham 110". Hvis i gjorde det, magtede i ham 110%, dvs hele tiden også i en uge, også i en uge med sygdom, også i 2 uger, 3 uger. Men det kan i ikke af uvisse årsager - fair nok! Men så burde man måske sige - FOR at vi kan magte ham 110% når han er hjemme, har vi ham ikke hjemme i længere perioder i træk.. det er sådan set fair! Men jeg står stadig ved, at for barnets skyld, burde man have nogen til så at give barnet de længerevarende friperioder. Bare 2 gange om året - fx 2x2 uger.
Anmeld
Citér