pain is temporary. Quiting lasts forever.
lineog4 skriver:
Det handler jo ikke om ferie eller ikke ferie men om grunden til valget. Hvis grunden er at fx mor og far er så hårdt ramt af sygdom så en dag uden 8 timers pause fra ansvaret, ville det så ikke være godt den familie fik noget hjælp? Hvis grunden er at barnet er så udfordret og forældrene slet ikke kan overkomme tanken on flere dage i træk uden pause, igen er det så ikke det rigtige at familien skal have noget hjælp?
jeg er ikke den store fortaler for anbringelser, men jeg er den store fortaler for hjælp og støtte for at alle børn får den pause en ferie kan være, måske et andet sted end hos mor og far, fortaler for vi som system sætter ind med hjælp hvor det giver mening og er bedst for barnet (og også forældrene).
Jo jo - men kommunen er ho inde ovet ifølge ts.
Så at der så skrives anbringelsr og diverse er i min optik overilet.
Måske får de psykologhjælp, måske får de forældrekurser, måske får de besøg af familievejleder osv.
Det er måske nok til at de kan få det overskud de ikke føler de har til barnet, hjælpe til at forstå og rumme barnet, hjælpe til at stimulere barnet osv. Og så kommer ferie måske i takt med det.
Anmeld
Citér