Anonym skriver:
Men syntes du virkelig at han skulle havde sagt mange tak, lagt den i skuffen og så aldrig bruge den hvorefter svigerfar så med garanti påpege hvorfor den aldrig bliver brugt?? For det gør han ved alt han giver. Og min kæreste sagde det på en pæn måde og så er jeg virkelig træt af at folk ikke LÆSERbhvad jeg skriver!!!!! 
De siger ALT ærligt til ham i familien!! For pokker da!!
At dømme efter din svigerfars reaktion, så var lige netop denne episode ikke, som det plejer at være. Han kan ikke følge "reglen" om at tage imod en hudløst ærlig melding denne gang. Så kan man bebrejde ham, at han ikke følger "reglerne" og lade ham sejle sin egen sø - men man kan også tage til efterretning, at han må være blevet såret og erkende, at det har gjort ondt på ham. Om det så skyldes, at han er sårbar p.t., at din mands tonefald eller timing var uheldig, om svigerfar ikke kan tåle sin egen medicin - det er egentlig underordnet og i øvrigt svært eller umuligt at udrede.
Faktum er, at han er ked og vred, og at det er muligt at række en hånd ud og måske ændre det. Man kan godt være et stort menneske, selv om man synes, andre er små i en given situation.
Anmeld
Citér