Skuffet over børnenes farfar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2016

Anonym trådstarter

Jeg føler mig slet ikke forstået af jer overhovedet 

Jeg har INTET med sagen at gøre. Det er min kæreste og min svigerfar der er uenige og så holder svigermor med min kæreste. 

Jeg bliver bare enormt skuffet og ked af det. Jeg har slet ikke blandet mig bare kommet med min mening til min kæreste. 

Jeg bliver lidt frustreret da jeg nærmest føler mig angrebet af jer når jeg ikke har gjort noget....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2016

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Men når nu han ser at farfar er blevet enirm skuffet så må din kæreste da gøre en indsats i at få situationen vendt

Igen....jeg ved ikke hvad han sagt eller sagt til ham efterfølgende....

Anmeld Citér

23. december 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg ved ikke hvad min kæreste og min kærestes mor har sagt til ham..... 

Og ja jeg er pisse skuffet og ked af det. Men han er tit blevet sur på mig hvor jeg har undskyldt mange gange og stadig har han bare ignoreret mig og ikke godtaget nigetbsom helt. Jeg har endda undskyldt for noget som HAN misforstod!! Han truede endda mig med at lægge vores samtale på Facebook for at se om det virkelig var ham der var gal på den. 

Føler mig ikke forstået...men nok fordi I bare ikke kender ham...

Det er vel farfar og din kæreste det handler om?

dine tidligere erfaringer med farfar har vel ikke noget med den her specifikke situation at gøre? 

Anmeld Citér

23. december 2016

Anonym trådstarter

Du skriver du ikke er en del af det men har en klar holdning som du vidst helker ikke vil rykke ved - længe leve stædighed. 

Ja, det har jeg, da jeg er uforstående over for hvordan man kan blive væk fra en juleaften pga sin stædighed og endda når de går så højt op i at være ærlig!

Anmeld Citér

23. december 2016

Anonym skriver:

Igen....jeg ved ikke hvad han sagt eller sagt til ham efterfølgende....

Så spørg din kæreste 

Anmeld Citér

23. december 2016

Anonym trådstarter

Det er vel farfar og din kæreste det handler om?

dine tidligere erfaringer med farfar har vel ikke noget med den her specifikke situation at gøre? 

Nej, det har det nok ikke men jeg kender ham efterhånden og hvor stædig han er. 

Anmeld Citér

23. december 2016

Anonym skriver:

Ja, det har jeg, da jeg er uforstående over for hvordan man kan blive væk fra en juleaften pga sin stædighed og endda når de går så højt op i at være ærlig!

Nej det er da også fuldstændig latterligt men nu er situtionen sådan og så må din kæreste prøve at få ham vendt

Anmeld Citér

23. december 2016

EnGodMor

Som andre os skriver, så syntes jeg faktisk os at det er uhøfligt at man siger tak for gaven, men jeg kommer aldrig til at bruge den 

farfar er en ældre herre, og når man når op i årene bliver man mere sær mg så skal man som børn, børnebørn, svigerbørn osv liiiiiige sluge et par ekstra kameler, selvom det ikke altid føltes helt fair. 

Havde jeg været ligeså uhøflig som din kæreste, så havde jeg klart taget hjem til faren og sagt. 

"Jeg har tænkt over det jeg fik sagt, og jeg kan godt se, at det faktisk var forkert sagt, jeg er glad for gaven, og vil gerne undskylde over det jeg faktisk fik sagt, jeg er voksen nok til at erkende mine fejl, du er velkommen til jul hjemme hos os i morgen" 

Og så selvom din kæreste stadig ikke gider bruge det han har fået, så bare hold det for jer selv hvis din kæreste tager hjem til hans far og siger det nu, j dag, så har han fuldstændig rene linjer, og SÅ  er resten op til farfaren efterfølgende.

Anmeld Citér

23. december 2016

SP10

Profilbillede for SP10
EnGodMor skriver:

Som andre os skriver, så syntes jeg faktisk os at det er uhøfligt at man siger tak for gaven, men jeg kommer aldrig til at bruge den 

farfar er en ældre herre, og når man når op i årene bliver man mere sær mg så skal man som børn, børnebørn, svigerbørn osv liiiiiige sluge et par ekstra kameler, selvom det ikke altid føltes helt fair. 

Havde jeg været ligeså uhøflig som din kæreste, så havde jeg klart taget hjem til faren og sagt. 

"Jeg har tænkt over det jeg fik sagt, og jeg kan godt se, at det faktisk var forkert sagt, jeg er glad for gaven, og vil gerne undskylde over det jeg faktisk fik sagt, jeg er voksen nok til at erkende mine fejl, du er velkommen til jul hjemme hos os i morgen" 

Og så selvom din kæreste stadig ikke gider bruge det han har fået, så bare hold det for jer selv hvis din kæreste tager hjem til hans far og siger det nu, j dag, så har han fuldstændig rene linjer, og SÅ  er resten op til farfaren efterfølgende.

Vil nu ikke sige man er uhøflig, fordi man ærligt siger at man desværre ikke kommer til at bruge gaven.. Her har farfar sikkert købt i bedste mening. Men når man køber en gave som vedkommende ikke har snakket om så kan man heller ikk forvente at modtageren kan bruge den.

jeg ville da sætte pris på, hvis jeg gav en gave og vedkommende vidste de ikke ville komme til at bruge den, at de så

var ærlige.. så de fik muligheden for at bytte gaven, ellers ville der jo bare være penge "smidt ud af vinduet"..

så syntes bestemt ikke man er uhøflig så længe det er sagt på en pæn måde, hvilket det lyder til her..

Anmeld Citér

23. december 2016

Anonym trådstarter

EnGodMor skriver:

Men hvad så med alle de julegaver der nu bliver givet rundt i hele verden? Er der ikke en grund til at man kan bytte sine gaver?? Skal man altid lyve sig igennem alt ting her i livet?? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.