Skuffet over børnenes farfar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2016

Anonym trådstarter

Lige en lille Update så kom min kæreste og fortalte at hans far havde sagt til hans mor at han nok skulle prøve på at styre sig og sin vrede og det at gå sådan amok over små ting. Så han er nok ved at indse at han var forkert på den. Bare ærgerlig at det gik sådan og så her i julen....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2016

Babilooo

Anonym skriver:

Lige en lille Update så kom min kæreste og fortalte at hans far havde sagt til hans mor at han nok skulle prøve på at styre sig og sin vrede og det at gå sådan amok over små ting. Så han er nok ved at indse at han var forkert på den. Bare ærgerlig at det gik sådan og så her i julen....

Hvad med noget refleksion overs jeres egen aktie i hele denne konflikt- dig, søn og svigermor. I tænker ikke selv meget over hvad I kan gøre for at gøre det bedre

Anmeld Citér

26. december 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123
Smølfine123 skriver:

Hvad med noget refleksion overs jeres egen aktie i hele denne konflikt- dig, søn og svigermor. I tænker ikke selv meget over hvad I kan gøre for at gøre det bedre

Helt enig

jeg har ondt af jeres børn der skal rodes ind i sådanne tossede voksenkonflikter

Anmeld Citér

26. december 2016

Anonym trådstarter

Mariehøne123 skriver:

Helt enig

jeg har ondt af jeres børn der skal rodes ind i sådanne tossede voksenkonflikter

Det har jeg også men heldigvis tog vores den store det rigtig pænt. Den lille er for lille til at forstå noget. Far sagde bare til hende at farfar ikke kom og så var der ikke mere i det. Hun snakkede om noget andet og spurgte ikke ind til farfar juleaften eller de her dage efterfølgende. Børnene har begge været glade til jul 

Anmeld Citér

26. december 2016

Babilooo

Anonym skriver:

Det har jeg også men heldigvis tog vores den store det rigtig pænt. Den lille er for lille til at forstå noget. Far sagde bare til hende at farfar ikke kom og så var der ikke mere i det. Hun snakkede om noget andet og spurgte ikke ind til farfar juleaften eller de her dage efterfølgende. Børnene har begge været glade til jul 

Ja... det er fint at børnene ikke registrerede jeres konflikt. Men er der slet ikke noget som dæmre for jer i forhold til hvad I kunne have gjort anderledes - i ender i samme situation igen hvis I ikke gør

Anmeld Citér

27. december 2016

loop

Anonym skriver:

Så din kæreste og hans far behøver moren, som mellemmand? 

Snak sammen som ligeværdige voksne. Få jeres barn passet, inviter forældrene på kaffe og få løst konflikten. Og snak sammen om hvad i gør for at forebygge, det sker igen.

Anmeld Citér

27. december 2016

Muhmi

Anonym skriver:

Jeg skrev tråden her for at komme af med mine frustrationer...har ikke nogen steder bedt om råd eller "medlidenhed" som I så fint kalder det. 

Juleaften er overstået og så må farfar blive god igen og komme når han er klar til det. Han har af stædighed slukket for alt nettet derhjemme så min svigermor kan hverken se tv eller være på nettet. Det er en form for straf....og han er en voksen mand på de 60 år  Hvor barnlig har man lov til at være!!?? 

Juleaften er overstået og så må farfar blive god igen og komme når han er klar til det.

Og det er ham der er stædig og barnlig.. Ja det kan man da se..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.