Skuffet over børnenes farfar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Fordi jeg skrev tidligere at jeg før har oprettet nogle tråden herinde hvor jeg ikke var anonym og hvor min svigerfar var ganske urimelig over for mig uden grund. 

Jeg kan ikke skrive noget, som andre ikke har skrevet - da jeg er enig i, at det lyder til at manden er såret - så det gider jeg ikke pointere...

Men er hun ikke en voksen kvinde og kan tænde for nettet selv?  

Og ja, det er barnligt. Det er jeg enig i. Men I har fejlet på begge sider. Ikke kun ham.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2016

Kattha

Anonym skriver:

Jeg skrev tråden her for at komme af med mine frustrationer...har ikke nogen steder bedt om råd eller "medlidenhed" som I så fint kalder det. 

Juleaften er overstået og så må farfar blive god igen og komme når han er klar til det. Han har af stædighed slukket for alt nettet derhjemme så min svigermor kan hverken se tv eller være på nettet. Det er en form for straf....og han er en voksen mand på de 60 år  Hvor barnlig har man lov til at være!!?? 

At I overhovedet gider.. forstår ikke det kan være så vigtigt at have ret. Er der ingen voksne der kan tilkaldes i jeres familie? Selv hvis din svigerfar er skingrende sindssyg, urimelig og en idiot, er det da så vigtigt at pege fingre og understrege sin uskyld og ret? Kan din mand da for filen ikke tage en øl eller noget med og tage ud til far og sige undskyld alligevel, sige I savnede ham til jul, og der er sgu da vigtigere ting i livet end det der. Vær dog lidt ydmyg, ja selv når I ikke føler I behøver. Er der ingen kærlighed og tilgivelse i jeres familie? 

Anmeld Citér

26. december 2016

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Det er da unødvendigt .. ja.

men hold da op hvor var jeg også blevet sur over at min kone på den måde tog parti og tog afsted. Uden forståelse for mine følelser.

og nej... konflikten bliver ved indtil I bliver mere voksne i det her.

Så både farmor og farfar skulle været blevet væk? Hvad ville du sige til børnene så? Så hvis du var uenig med din mand så havde du alligevel støttet ham? 

Anmeld Citér

26. december 2016

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Jeg kan ikke skrive noget, som andre ikke har skrevet - da jeg er enig i, at det lyder til at manden er såret - så det gider jeg ikke pointere...

Men er hun ikke en voksen kvinde og kan tænde for nettet selv?  

Og ja, det er barnligt. Det er jeg enig i. Men I har fejlet på begge sider. Ikke kun ham.

Hun har ikke koden. Kun ham....

Anmeld Citér

26. december 2016

Babilooo

Anonym skriver:

Så både farmor og farfar skulle været blevet væk? Hvad ville du sige til børnene så? Så hvis du var uenig med din mand så havde du alligevel støttet ham? 

Nej selvfølgelig ikke- for jeg var aldrig endt i jeres situation.... for mig var situationen aldrig endt derude! Hun skulle sammen med sin søn have taget en snak med din svigerfar.... i familie passer man på hinanden - og set er i godt nok elendige til.

Anmeld Citér

26. december 2016

Carina:-)

Anonym skriver:

Han havde haft alt for høje forventninger til min kærestes reaktion på gaven og det er han så blevet skuffet over. Men skulle min kæreste så bare havde sagt Ihh mange tak og så smidt den i køkkenskuffen uden at den aldrig nogensinde ville blive brugt? Og så senere på året få at vide af farfar hvorfor vi aldrig bruger tingen? 

Så hvis du bruger tid på at finde en gave som  du glæder dig til at give og så siger modtager  bare "den får jeg aldrig brugt så nej tak" 

Så ville du bare være rummelig og sige pyt med det? eller ville du mon blive skuffet og såret over der ikke bliver sat pris på din omtanke?

Anmeld Citér

26. december 2016

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Så hvis du bruger tid på at finde en gave som  du glæder dig til at give og så siger modtager  bare "den får jeg aldrig brugt så nej tak" 

Så ville du bare være rummelig og sige pyt med det? eller ville du mon blive skuffet og såret over der ikke bliver sat pris på din omtanke?

I tilfældet med min kæreste så ville jeg have det fint med det netop fordi han sagde det pænt.  Hvorfor give en ting som bare ville ligge og samle støv?? Det er da pjat.

Anmeld Citér

26. december 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123
Anonym skriver:

Hun har ikke koden. Kun ham....

Det lyder fuldstændig sygt at han slukker for nettet og hun accepterer det. 

Enten er hun udsat for noget der tangerer psykisk vold og så bør i gribe ind

ellers er i allesammen virkelig barnlige i jeres måde at håndtere konflikter på det er jo fuldstændig til grin. Jeg vil virkelig anbefale jer at øve jer i at håndtere konflikter på en voksen måde så i ikke overfører samme mønster til jeres børn. 

Anmeld Citér

26. december 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

I tilfældet med min kæreste så ville jeg have det fint med det netop fordi han sagde det pænt.  Hvorfor give en ting som bare ville ligge og samle støv?? Det er da pjat.

Men kan han have fattet det anderledes? Husk på, vi ikke opfatter ting ens

Anmeld Citér

26. december 2016

Anonym trådstarter

Mariehøne123 skriver:

Det lyder fuldstændig sygt at han slukker for nettet og hun accepterer det. 

Enten er hun udsat for noget der tangerer psykisk vold og så bør i gribe ind

ellers er i allesammen virkelig barnlige i jeres måde at håndtere konflikter på det er jo fuldstændig til grin. Jeg vil virkelig anbefale jer at øve jer i at håndtere konflikter på en voksen måde så i ikke overfører samme mønster til jeres børn. 

Jeg syntes også, at det er helt hen i hegnet!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.