Anonym skriver:
Rolig nu! I læser tydeligvis ikke hvad jeg skriver!!! De har altid været ærlige over for hinanden med alt! Læs længere oppe i tråden hvad jeg skriver. Gider ikke skrive det gang på gang på gang.
Jeg forstår dig udemærket! Det er da fuldstændig tåbeligt at blive sur over.
Vi lyver ikke for hinanden juleaften. Vi siger pænt tak og er taknemmelige for det vi får. Men nogle gange rammmer man, nogle gange rammer man ikke helt så godt - og så vil vi alle hellere være ærlige. Så kan man jo få byttet til noget man kan bruge i stedet.
Jeg håber da virkelig at folk er ærlige når jeg har købt en gave til dem. Jeg vil meget hellere have at de er ærlige og får det byttet, i stedet for at lade som om og lade det ligge i skuffen. Så er det jo penge ud at vinduet.
At det skal byttes betyder jo ikke nødvendigvis at det er en dårlig gave, eller at man ikke er glad for at der er nogen der har brugt tid og penge på st købe det til en.
TS: Hvis det er blevet sagt pænt og høfligt ville jeg bestemt ikke undskylde. Men skrive til farfar at I er kede af at han har bestemt sig for ikke at komme. Og at han er velkommen, hvis han skifter mening.
Håber I får en hyggelig aften med eller uden farfar - det er hans valg at lave drama ud af det.
Anmeld
Citér