Ærligtalt så tror jeg Intet vi herinde siger eller råder til vil blive modtaget. TS er fanget i sin egen stædighed sammen med sin mand og svigermor. Det virker som om denne tråd er startet for at få medlidenhed og når folk så påpeger TS og mands fejl så er det jo bare os der ikke kender svigerfar.
Godt være vi ikke kender ham men selvom hanen kan være stædig og strid så kan han jo godt have ret ind i mellem. Og manden behøver jo ikke undskylde for det sagte men blot undskylde for at have såret sin far ( som god pli og opførsel byder)
og helt ærligt har også ting som jeg ikke får brugt men når giver kommer bliver den lige stillet frem og set ud som om den bliver brugt.
100%ærlighed har sgu aldrig virket ( se bare en gammel dansk film der hedder "et døgn uden løgn" her viser de netop hvor sårene det er når folk er ærlige HELE tiden)
Kære TS du har fået en masse råd og du har valgt IKKE at godtage dem og komme med (i min verden) dårlige undskylder for hvorfor I 3 ( jo bestemt også dig) ikke bør opfører jer ordenligt overfor farfar. Og bare fordi julen er ovre er konflikten det ikke.
Du og din mand og svigermor er efter min mening ikke voksne i denne sag da I skyder farfars meget naturlige følelser ned som barnlige og derved opfører I jer yderst nedladende og respektløse over for farfar men bare rolig jeg forventer ikke du lytter til dette. Det ville kræve at I 3 så ud over egne næsetipper og så farfars såret hjerte. Og lad os lige få en ting på det rene: man kan godt sige dybt sårende ting på pæn måde. Man bliver sgu da stadig såret.
Og hvis din mand FØR har sagt ligne til farfars gaver, ja så er farfar måske bare træt af den utaknemmelighed der her vises og flere af hans gaver.
Anmeld
Citér