Min kæreste og hans far er blevet uvenner. Det er udelukkende min svigerfar der er helt forkert på den. Det siger min svigermor også. Han er sur over noget som slet ikke er min kærestes skyld eller overhovedet noget at blive sur over.
Nå, men jeg tror at min svigerfar er det mest stædigste menneske på den her jord!
Han har sagt at han ikke vil holde jul med os netop pga. hans uoverensstemmelser/uvenskab med min kæreste. Vi skal holde jul hjemme hos os. Vi har 2 børn på 5 og snart 2 år.
Jeg bliver så ked af det på børnenes vegne da det vil gå udover dem da de jo udemærket godt ved at farmor og farfar kommer. Vi har så bare ikke fortalt at farfar så alligevel ikke kommer. De elsker at være sammen med dem og glæder sig jo til juleaften. Hvad pokker siger man lige til dem og specielt den store? Jeg er skuffet over min svigerfar at han kan være det bekendt at lade hans stædighed "vinde". Min kæreste siger at han ved at det kommer han til at fortryde da han elsker sine børnebørn over alt på jorden. På en måde tror jeg at han ombestemmer sig og kommer alligevel da han for 2 år siden til jul var sur på mig og også sagde at han ikke ville komme. Men han kom alligevel.
Jeg syntes at svigerfar er barnlig og opfører sig som en fornærmet teenager der ikke får sin vilje. Øv hvor er det ringe af ham 

Skulle bare ud med det....
Anmeld
Citér