pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:
Farfar havde købt et køkkengrej til min kæreste. I hans familie er de altid meget ærlige og har kunne sige ting ligeud til hinanden. Min kæreste siger så at han da er glad og tak for gaven men at hvis han skal være helt ærlig så er det ikke noget som han vil komme til at bruge. Altså kækkengrejet. Dette bliver farfar så tøsefornærmet over for nu havde han jo købt det over nettet og at han havde forventet at min kæreste ville blive meget glad osv. Det er det farfar er sur og skuffet over. Hvilket i sidste ende går udover børnene selvom de slet ikke har noget med det at gøre 
Prøv da lige at sætte da ind i farfars sted. Han køber noget som han tror at hans søn bliver glad for - det bliver han ikke og tillader sig at sige det. din kæreste burde kende din far og vide om han kan "tåle" at få det at vide.
Ja det er en bagatel, men synes helt sikkert din kæreste skal sige undskyld. Farfar er jo nok ikke bare "tøsefornærmet" - han er da ked af det.
I skriver farfar er stædig - jamen det er I da også. Så sig da undskyld og komme videre så I kan få en hyggelig jul. Det er da absolut ikke en sag der på nogen måde er vigtig eller I SKAL holde på jeres ret for.
Anmeld
Citér