skal vi fortælle det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2016

Mullesmith

Shit  at du gider døje med to mænd! Har sku nok inden ene herhjemme hahahaha. du behøver ikke fortælle det til nogen, de kan da selv spørge hvis de undre sig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2016

Flødebollen

Anonym skriver:

Tager du også hatten af for en muslimsk mand der er gift med fem kvinder?

Hvis alle 6 trives og er der frivilligt - be my guest!

Anmeld Citér

7. december 2016

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Det er stadig og stadig og stadig ikke i orden at stille spørgsmålstegn ved folks anonymitet. 

Jeg er anonym og sådan er det. 

Jeg stiller ikke spørgsmål ved din anonymitet. jeg fortæller dig at det er fejt at smide ord som egoist efter andre når man er anonym og så må du jo anmelde mig hvis det krænker dig noget så forfærdeligt.

Og det er fantastisk morsomt at du på ingen måde vil kommentere på resten jeg skrev, som faktisk var det diskussionen handlede om, men det er jo altid nemmere at dreje emnet over på noget andet, når man kan se man har opført sig dumt.

Anmeld Citér

7. december 2016

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Sagtens. Gider bare ikke svare 10 forskellige....

Om mit menneskesyn er gammeldags eller hvad ved jeg ikke, men jeg synes faktisk det er lidt skummelt når to mænd og en kvinde lever sammen som et almindelig par bør gøre. Og endnu mere hvis det var som forældre.

og du må gerne synes det er skummelt.. du må synes LIGE hvad du vil, men det er ikke ok at fortælle andre at de er egoister blot fordi DU ikke synes det er normalt, for det at man er 3 i et parforhold har intet at gøre med om man er gode forældre. men det ville du jo ikke svare på tidligere.

Adskil dine følelser fra virkeligheden, det får du en del mindre konflikt ud af.

At man synes noget er mærkeligt, eller skørt, skummelt, klamt eller lignende gør det ikke automatisk forkert, det gør det bare forkert for DIG! intet andet.

Anmeld Citér

7. december 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Om mit menneskesyn er gammeldags eller hvad ved jeg ikke, men jeg synes faktisk det er lidt skummelt når to mænd og en kvinde lever sammen som et almindelig par bør gøre. Og endnu mere hvis det var som forældre.

Hvad er det ved det du synes er skummelt?

Anmeld Citér

7. december 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hvad er det ved det du synes er skummelt?

Det er vel bare anderledes. Og med jeres ikke gængse familiekonstellation sætter i barnet i en situation med risiko for at blive mobbet eller blive kigget mærkeligt på... børn kan være onde. Så ja at vælge så alternativ en livstil kan have væsentlige konsekvenser for barnet.... 

Anmeld Citér

7. december 2016

Anonym

Anonym skriver:

Det er vel bare anderledes. Og med jeres ikke gængse familiekonstellation sætter i barnet i en situation med risiko for at blive mobbet eller blive kigget mærkeligt på... børn kan være onde. Så ja at vælge så alternativ en livstil kan have væsentlige konsekvenser for barnet.... 

..for ikke at forvirre er jeg en anden anonym end den tá har skrevet svar til.

Anmeld Citér

7. december 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Men hvem definerer, hvad et "almindeligt par bør gøre"? Er det Biblen, er det kulturelle normer, er det din skummelheds-synsning? Jeg antager, det er voksne, selvstændigt tænkende individer, der frit har valgt at leve sådan, så hvad er problemet helt konkret? 

Der er ingen naturlov, der dikterer monogami. Det er kun kulturelle normer, som tilfældigvis er toneangivende i vores del af verden her og nu. Er det også skummelt, når en kvinde vælger at være alenemor  - hun lever jo heller ikke, som et almindeligt par "bør" gøre? - og når to af samme køn lever sammen og stifter familie? 

Jeg kan se mange potentielle udfordringer ved sådan et arrangement, men guderne skal vide, at der også er masser af mulige problemer i helt ordinære parforhold. 

Anmeld Citér

7. december 2016

Flødebollen

Anonym skriver:

Børn kan blive mobbet med alt muligt!  Også dét at have 2 mødre, 2 fædre, skæve tænder, umoderne tøj, grim cykel, overvægt. 

Tænk på alt det, barnet derimod kan vinde ved konstellationen. Bare fordi det er anderledes, behøver det ikke at være ringere!

Anmeld Citér

7. december 2016

Anonym

Mor og meget mere skriver:

Men hvem definerer, hvad et "almindeligt par bør gøre"? Er det Biblen, er det kulturelle normer, er det din skummelheds-synsning? Jeg antager, det er voksne, selvstændigt tænkende individer, der frit har valgt at leve sådan, så hvad er problemet helt konkret? 

Der er ingen naturlov, der dikterer monogami. Det er kun kulturelle normer, som tilfældigvis er toneangivende i vores del af verden her og nu. Er det også skummelt, når en kvinde vælger at være alenemor  - hun lever jo heller ikke, som et almindeligt par "bør" gøre? - og når to af samme køn lever sammen og stifter familie? 

Jeg kan se mange potentielle udfordringer ved sådan et arrangement, men guderne skal vide, at der også er masser af mulige problemer i helt ordinære parforhold. 

Problemet er som jeg ser det at barnet kan bliver mobbet i skolen osv. Så det er et arrangement der som udgangspunkt opfylder trekantens behov og ikke barnets.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.