Anonym skriver:
Du skrev jo ikke andet end en masse galde fordi du blev fortørnet over det jeg skrev.
Den måde du skriver på, er jo ikke en skid bedre end det du synes jeg gør.
Desuden drejer jeg ikke emnet over på noget andet, for jeg synes ikke jeg har dummet mig. JEG synes det er en egoistisk livsstil at leve når man har børn, det er dem der skal tage "skraldet" når de bliver større, fordi mor har brug for at være sammen med to forskellige mænd. Dét er sgu da alternativt. Og endnu mere alternativt at to mænd vil finde sig i det/acceptere det.
igen.
prøv at adskille dine følelser fra virkeligheden.. du ser tydeligvis kun det du vil se, for det er da nemmere at hænge fast i, end alt det andet der blev skrevet.
jeg synes du er egoistisk for at ville lære dine børn den form for fordømmende adfærd. Stakkels dine børn der måske bliver mobbet for ikke at kunne acceptere at mennesker er forskellige.
ser du.. alt kan vendes og drejes så man får den historie man ønsker ud af det. Børn kan mobbe uanset hvordan situationen ser ud, mange børn fra helt almindelige familier bliver mobbet, og desuden.. så stammer det meste mobning fra forældrene.. forældre som dig, der lære dine børn at det ikke er ok at være anderledes, at man ikke kan være sød og rar og et godt menneske bare fordi man gør tingene på en anderledes måde.
men du vil tydeligvis ikke forstå hvordan du med dine fordomme er med til at holde hjulene igang på mobning og anden fordømmende og ondskabsfuld adfærd.
Nu vil jeg ikke bruge mere tid på dig, da vi er mange der har prøvet at få dig til at se hvor sygeligt det er, ikke at kunne acceptere at vi ikke er ens.
Jeg håber dine børn bliver klogere end dig, det lyder måske ondskabsfuldt, men det er nærmere ment som et håb for en bedre fremtid for alle.
Anmeld
Citér