skal vi fortælle det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2016

Sprit25

Anonym skriver:

Vi har snakket lidt om at det skulle være far og så deres navn, men jeg er kun 13 uger henne, så virer stadig kun ved at vænne os til tanken.

Ih nu bliver jeg total praktiks gris! 

Skal I alle tre bo sammen hele tiden? Eller skal dig og baby flytte? E

hvad nu hvis I går fra hinanden hvad så:- altså dig og papfar? Eller endnu værre jer alle tre:/

derudover skid hul i hvad andre tænker også selv vi kan være lidt forstokket 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2016

Kay

Anonym skriver:

Vi har snakket lidt om at det skulle være far og så deres navn, men jeg er kun 13 uger henne, så virer stadig kun ved at vænne os til tanken.

Jamen Tillykke med graviditeten 

Så har i jo god tid til at finde ud af det hele 

Anmeld Citér

5. december 2016

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Ih nu bliver jeg total praktiks gris! 

Skal I alle tre bo sammen hele tiden? Eller skal dig og baby flytte? E

hvad nu hvis I går fra hinanden hvad så:- altså dig og papfar? Eller endnu værre jer alle tre:/

derudover skid hul i hvad andre tænker også selv vi kan være lidt forstokket 

Vi skal alle tre flytte.

Vi bor alle sammen i et kollegie i øjeblikket, og vi har boet her i 5-7 år så vi er vant til at bo sammen.

Min mor spurgte faktisk om det samme hvor min far sagde at de jo kun havde været sammen i 6 mdr. da hun blev gravid så de blev gift - og de havde sølvbryllup sidste år.

Anmeld Citér

5. december 2016

Sprit25

Anonym skriver:

Vi skal alle tre flytte.

Vi bor alle sammen i et kollegie i øjeblikket, og vi har boet her i 5-7 år så vi er vant til at bo sammen.

Min mor spurgte faktisk om det samme hvor min far sagde at de jo kun havde været sammen i 6 mdr. da hun blev gravid så de blev gift - og de havde sølvbryllup sidste år.

Men har I tænkt over det? Eller tager I det som det kommer

Anmeld Citér

5. december 2016

Anonym trådstarter

Men har I tænkt over det? Eller tager I det som det kommer

De er begge to delebørn, så vi har snakket om hvad der skulle ske hvis vi gik fra hinanden, men ikke noget konkret og detaljeret da vi jo håber på at vi bliver sammen.

Anmeld Citér

5. december 2016

lineog4

Anonym skriver:

De er begge to delebørn, så vi har snakket om hvad der skulle ske hvis vi gik fra hinanden, men ikke noget konkret og detaljeret da vi jo håber på at vi bliver sammen.

Altså kunne da godt bruge to mænd  og fedt K kan finde ud af det. 

Eneste lille lavpraktiske mig tænker er at den ikke biologiske far skal sikres. Har selv været (og er vel stadig selvom han er voksen) bonus og tænkte meget over, jeg ikke var sikret noget som helst. Jeg elskede den skønne dreng mere end mig selv (og ja næsten mere end far), men gik vi fra hinanden havde jeg absolut ingen rettigheder og far kunne nægte mig at se hans søn. På samme havde ikke-biologiske far i jeres trekant ingen rettigheder, I kan gå fra ham og nægte ham at se jeres barn. Jeg aner ikke om I har nogen mulighed for at sikre ham, men jeg synes I  skylder jeres barn og ham at undersøge det og høre alt hvad at kan for at sikre de altid vil have kontakt.

Anmeld Citér

5. december 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg ville være ærlig omkring det, da det vel på et eller andet tidspunkt skal ud alligevel.

Som mange andre skriver, så synes jeg, at det er fedt, at man kan gå ud for normerne og leve som man vil

Tillykke med graviditeten....

Anmeld Citér

5. december 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hvorfor jeg er sammen med dem begge?

Jeg føler mig tiltrukket af dem begge og elsker at være i deres selskab.

I starten havde jeg også skyldfølelse når var sammen med den ene fordi den anden ofte kørte i mine tanker, og omvendt, så jeg prøvede at holde afstand til dem begge, men de snakkede sammen og kom selv frem til de ikke havde noget mod at dele.

Det var ikke meningen at vi skulle have familieforøgelse lige foreløbig, men da vi først havde en positiv test, så var der ikke nogen af os der kunne få os selv til at få en abort.

Tænker bare, én ting er at køre sådan en alternativ livsstil som egoister, altså uden børn i billedet, men jeg synes virkelig man skulle tænke længere end sin egen næsetip når der kommer børn i billedet....

Anmeld Citér

5. december 2016

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Tænker bare, én ting er at køre sådan en alternativ livsstil som egoister, altså uden børn i billedet, men jeg synes virkelig man skulle tænke længere end sin egen næsetip når der kommer børn i billedet....

Hvad er der galt i at der er 3 forældre til barnet ? syntes virkelig ikke man kan tillade sig at dømme andre ? 

Anmeld Citér

5. december 2016

Mamman

Profilbillede for Mamman
anna111 skriver:

Hvad er der galt i at der er 3 forældre til barnet ? syntes virkelig ikke man kan tillade sig at dømme andre ? 

Jo som anonym kan man godt dømme andre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.