JeanMckinley skriver:
Synes det er vildt, at i er blevet sammen, og håber aldrig han er sådan en egoistisk idiot overfor dig igen.
Jeg havde sagt "hyg dig med din nye familie" og så var han ellers røget ud.
Ved slet ikke hvordan faderskab fungerer i dette tilfælde, men håber hun har fået en abort, da det da ville være så tarveligt overfor det barn at gøre andet. Forstår slet ikke at din mand ikke har holdt øje med det.
Det er vildt at vi er blevet sammen. Havde nogen for et år siden præsenteret mig for dette dilemma , ville mit svar være : han ryger ud i en fart så stor han ikke aner hvad der skete..... For det vil jeg simpelthen ikke finde mig i
det vidste sig bare at da det var en realitet, så var det ikke så enkelt. Min første tanke var skrid ad helvede til, og han blev også bedt om at pakke.... Men jo mere jeg mærkede efter var det ikke det rigtige at gøre ikke at give det en chance. Vi har kæmpet hårdt, det har kostet mange tårer og søvnløse nætter, men jeg er ikke i tvivl om at jeg traf den rigtige beslutning.
eneste sted hun er at finde (hun er flyttet og har skiftet telefonnummer) er på FB og her svarer hun ikke på beskederne .
Totalt uvirkeligt at være en del af alt det her, som mest af alt minder om en dårlig Hollywood film
Anmeld
Citér