Anonym skriver:
TAK
Du har så evigt ret, alt er ikke sort/hvidt.
Jeg er udemærket klar over at mange vil se det som svagt at blive. Jeg kan fortælle at det på ingen måde er sådan i min verden. Det er benhårdt, jeg har grædt, råbt og skreget. Men inden bag alt den vrede har kærligheden alligevel været stærkere, og den valgte jeg at lytte til fordi det var det rigtige for mig at gøre.
Velbekomme...
Forstår dig så udmærket!
Jeg håber, at hvis min mand en dag kommer til at træde ved siden af på den måde, at vores ægteskab og kærlighed er så vigtig for mig, at jeg kan tilgive det. For det er jo det, det i bund og grund er.. Det er jo kærligheden og det at man har bygget et helt liv op sammen der gør at man vælger at blive sammen, på trods af et sidespring.. Vi kan sgu alle være svage og nogle gange kan man være kørt en smule fast, men det betyder jo ikke, at kærligheden bliver mindre, man kan nogle gange bare have sine dårlige dage og selvom jeg i mit hoved 100 gange har tænkt at jeg både går fra Anders eller skærer dilleren af ham, hvis han er så dum at være mig utro, så ved jeg jo udmærket godt at der kan være tusind ting der spiller ind før jeg faktisk går fra ham. For vores ægteskab er sgu bedre værd end, at jeg bare skrider fordi han er så tanketorsk, at han gør så noget.
Anmeld
Citér