Faderskab , hvor længe kan man angive ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Jeg har ikke nogle input, men vil bare rose dig for at holde hovedet koldt og svare konstruktivt også selvom nogle herinde ikke er særlig søde. 

Husk på du behøver ikke at forsvare dig og jeres valg. I skal ikke stå til ansvar for et debatforum, hvor det er rigtig nemt at sidde bag skærmen og være klog på andres vegne. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2016

Anonym

Så fordi hun har gjort noget som der i dit hoved er "tosset" (Uha, blive sammen med manden hun elsker og har bygget et liv op sammen med) Så giver det dig ret til at være en røv overfor hende og skrive som du gør? Sorry, anmeld mig bare, men hold kæft hvor er det lamt at fordi hun har brug for råd om faderskab, så synes du er det er i orden at prikke ind til hvorfor hun er blevet sammen med ham, hvorfor hun har valgt som hun har gjort.. Og når hun så forklarer dig det, så tillader du dig at nedgøre hende på det groveste og kalde hende en dørmåtte!

Ej du skulle sgu da skamme dig!

Skamme mig? Det lyder til, at jeg har ramt et ømt punkt hos dig.

I og med at dette er et debatforum, er jeg i min gode ret til at dele min mening - positiv såvel som negativ.

Anmeld Citér

17. september 2016

Muhmi

Anonym skriver:

Skamme mig? Det lyder til, at jeg har ramt et ømt punkt hos dig.

I og med at dette er et debatforum, er jeg i min gode ret til at dele min mening - positiv såvel som negativ.

Hvis du nu havde ramt et ømt punkt hos mig, nyder du så det?? For det virker dælme til at din anonymitet gør, at du tror, du kan tillade dig at være virkelig grim overfor folk! Føj hvor er det tarveligt! 

Og nej, du har ikke ramt et ømt punkt hos mig, jeg har ikke siddet i samme situation som ts. Jeg er derimod blevet opdraget til at opføre mig ordentligt, ligemeget om det er på nettet eller ansigt til ansigt!

Det virker ikke til at DU er blevet opdraget på samme måde.

Og i og med vi er herinde er det også min ret at anmelde dig, for du bruger da kun din anonymitet til at kunne opføre dig rigtig grimt!

Anmeld Citér

17. september 2016

Moderator

Profilbillede for Moderator

Så husker vi lige at bevare den gode tone så tråden ikke bliver lukket. 

Anmeld Citér

17. september 2016

Anonym

Muhmi skriver:

Hvis du nu havde ramt et ømt punkt hos mig, nyder du så det?? For det virker dælme til at din anonymitet gør, at du tror, du kan tillade dig at være virkelig grim overfor folk! Føj hvor er det tarveligt! 

Og nej, du har ikke ramt et ømt punkt hos mig, jeg har ikke siddet i samme situation som ts. Jeg er derimod blevet opdraget til at opføre mig ordentligt, ligemeget om det er på nettet eller ansigt til ansigt!

Det virker ikke til at DU er blevet opdraget på samme måde.

Og i og med vi er herinde er det også min ret at anmelde dig, for du bruger da kun din anonymitet til at kunne opføre dig rigtig grimt!

Så fordi jeg har en anden mening end TS, opfører jeg mig grimt? Du er vist lidt sart.

Anmeld mig 

Anmeld Citér

17. september 2016

Vommen

Men man må vel gerne undre sig over at ts vælger at kalde sig selv for stærk. I min optik er man vel det modsatte af stærk hvis man vælger at finde sig i en masse lede ting. Da min eks var utro blev jeg, fordi jeg var for svag og for bange for det ukendte og ikke ville af med den tryghed det giver at ha en mand, jeg var knækket og ydmyget og prøvede bare at overleve og jeg turde ikke stå alene. Det var først den dag jeg pakkede mit lort og forlod ham at jeg stod med rank ryg, helt alene i verden med tre børn og lige der, følte jeg mig stærk for første gang i flere år. Men ja, det er måske ret individuelt hvad mennesker betragter som værende stærk. Ønsker ihvertfald ts alt det bedste. Det er pisse hårdt at være den der blir trådt på og såret. 

Lige mine ord

Anmeld Citér

17. september 2016

Vommen

modesty skriver:

TS er ikke dig og du kender intet til hendes liv og ægteskab. Lad være med at tro at du kan overføre dine egne oplevelser på andre mennesker.

At hun deler sin egen oplevelse, er da ikke ens betydende med, at hun forsøger at overføre det til andre mennesker?

Anmeld Citér

17. september 2016

Anonym

Vommen skriver:

Så et uskyldigt barn skal straffes, fordi han ikke kunne holde pikken i bukserne?

Føj, hvor burde han skamme sig!

Så fordi de knalder en gang og hun vælger at fuldføre en graviditet, så har han bare at opføre sig som en hengiven far?

Hvem straffer hvem?

Måske moderen, som iøvrigt har andre børn med sin egen mand, burde have taget et andet valg.

Anmeld Citér

17. september 2016

Anonym

Utroskab er meget udbredt, men også tabu. Har mødt mange kvinder, som har travlt med at disse kvinder, der bliver hos en utro mand, der ikke tror, at det kan ske for dem. Ha! Siger jeg bare. Prøv lige at sætte et engangsknald op imod et 20 år langt ægteskab og så se om i mon ville forlade jeres ægtefælle hvis kærligheden og 1 million andre vigtige ting stadig var i spil.

Anmeld Citér

17. september 2016

Rauw

Anonym skriver:

Utroskab er meget udbredt, men også tabu. Har mødt mange kvinder, som har travlt med at disse kvinder, der bliver hos en utro mand, der ikke tror, at det kan ske for dem. Ha! Siger jeg bare. Prøv lige at sætte et engangsknald op imod et 20 år langt ægteskab og så se om i mon ville forlade jeres ægtefælle hvis kærligheden og 1 million andre vigtige ting stadig var i spil.

Tror der er lige så mange mænd der bliver hos en utro kvinde, og det er omend et endnu større tabu. Utroskab er noget lort. Der er ingen vindere, kun tabere. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.