Anonym skriver:
Ja det er jo også muligt at han ønsker det når barnet er her.
Må jeg spørge hvordan i greb det an i forhold til samvær? Og hvordan har familie og venner reageret?
Det er helt ok hvis du ikke ønsker at svare
Han kontaktede moderen og fik lov at se barnet 2 timer 1 x om måneden hos barnets morfar. Det holdt i ca. 10 måneder, så ønskede han mere samvær, da barnet selvfølgelig ikke kunne genkende ham fra gang til gang (hun var 1 år da det startede).
Af forskellige årsager gik det i hårdknude og lige nu har han overvåget samvær i STF fordi det er så længe siden at der har været kontakt. Det er gået supergodt.
Familie og venner blander vi faktisk ikke så meget ind i det. Vi forstår godt at de har meget svært ved hans sidespring og ikke mindst at der kom et barn som han nu prøver at indlemme i vores familie.
Jeg har ingen problemer med at han har samvær og synes at det er godt og ansvarligt at han vil se sin datter.
I starten (for 3 år siden), var jeg bestemt ikke begejstret selvom jeg bakkede ham 100 % op i det. Jeg havde ikke lyst til at se hverken barnet eller moderen, men det er jeg kommet mig over 
Anmeld
Citér