Faderskab , hvor længe kan man angive ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2016

Fremad

Anonym skriver:

Chok at så mange børn har en anden far en de tror... Det er svært at forstå hvordan folk kan lyve på den måde.

tak for dit input, troede egentligt der har en slags udløbsfrist. 

Har ægtemand vedgået faderskab er der også forældelsesfrist.... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kan du ikke bare spørge manden så?  Han må jo vide, om hun er gravid?

Jo det var jo selvfølgelig en mulighed 

Anmeld Citér

14. september 2016

Anonym trådstarter

sscm skriver:

Det er ihvertfald så lidt....

Er der feks 2 mænd der er mulige fædre vil den med størst mulighed blive testet først, og er dette så ikke ham, vil den anden blive testet.... I kan bede om at i ønsker at blive testet først eller sidst hvis det er.... 

Jeg vil helt sikkert råde jer til selvet kontakte, så er i på den sikre side, og sagen starter op så hurtigt så muligt... Og har hu ikke oplyst andre end sin ægtefælle ja så vil i aldrig høre derfra... Og det vil være rigtig trist for far og barn 

Igen, 1000 tak.

det er helt sikkert en mulighed som vi vil overveje at gøre brug af. Det kunne om ikke andet give vished og det er bedere en at gå i uvidenhed 

Anmeld Citér

14. september 2016

Anonym

Har i overvejet, hvad I vil gøre, hvis det er hans?

Anmeld Citér

14. september 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har i overvejet, hvad I vil gøre, hvis det er hans?

Ja vi har talt meget om det, og min mand har fra starten sagt at han ikke ønsker et barn med hende, og at hvis det alligevel blev sådan , så ville han ikke ønske samvær osv. Det er hendes beslutning om om hun alligevel vil gennemfører em graviditet, der kan han intet gøre. Han vil naturligvis overholde de juridiske forpligtelser der følger med hvis det viser sig at han er faderen.  Men han har fra start sagt at han ikke ønsker et barn, hvilket hun også ved. 

Anmeld Citér

15. september 2016

Troldemommi

Anonym skriver:

Ja vi har talt meget om det, og min mand har fra starten sagt at han ikke ønsker et barn med hende, og at hvis det alligevel blev sådan , så ville han ikke ønske samvær osv. Det er hendes beslutning om om hun alligevel vil gennemfører em graviditet, der kan han intet gøre. Han vil naturligvis overholde de juridiske forpligtelser der følger med hvis det viser sig at han er faderen.  Men han har fra start sagt at han ikke ønsker et barn, hvilket hun også ved. 

Puhhaa sikke en virkelig dårlig situation din mand har sat dig i, håber det bedste for dig, men syntes altså din mand skylder at tage ansvar for sine handlinger. 

Anmeld Citér

15. september 2016

modesty

Anonym skriver:

Så han knepper udenom, uden beskyttelse, og vil ikke have noget med barnet at gøre. Wow. Sympatisk mand (ironi kan forekomme).

Jeg føler virkelig med dig. Utroligt svær situation. Men hold kæft et røvhul (sorry). 

Anmeld Citér

15. september 2016

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

Puhhaa sikke en virkelig dårlig situation din mand har sat dig i, håber det bedste for dig, men syntes altså din mand skylder at tage ansvar for sine handlinger. 

Tak.. Ja det er en lorte situation at være i... 

Med til historien høre at hun tog P-piller og min mand valgte at stole på det var korrekt.. At hun så før er blevet gravid trods p-piller undlod hun at fortælle.. 

Vigtig detalje som jeg glemte at skrive med.

Anmeld Citér

15. september 2016

Anonym trådstarter

Så han knepper udenom, uden beskyttelse, og vil ikke have noget med barnet at gøre. Wow. Sympatisk mand (ironi kan forekomme).

Jeg føler virkelig med dig. Utroligt svær situation. Men hold kæft et røvhul (sorry). 

Forstår til fulde din holdning, som du skriver det der er min mands holdning meget usympatisk .

glemte at nævne en detalje i min forklaring: Hun tog p-piller. Hun undlod dog at fortælle at hun tidligere er blevet gravid trods p piller. 

Så det er ikke helt så enkelt som du beskriver det.

Tak for din medfølelse, det er ikke nogen spør nem situation at stå i. 

Anmeld Citér

15. september 2016

Rauw

Anonym skriver:

Forstår til fulde din holdning, som du skriver det der er min mands holdning meget usympatisk .

glemte at nævne en detalje i min forklaring: Hun tog p-piller. Hun undlod dog at fortælle at hun tidligere er blevet gravid trods p piller. 

Så det er ikke helt så enkelt som du beskriver det.

Tak for din medfølelse, det er ikke nogen spør nem situation at stå i. 

Så ikke alene boller han udenom, han beskytter heller ikke lige sig selv og derved dig, mod div sexsygdomme? Håber da godt nok du har fyret ham en stilethæl lige i pikken så han kan se hvor fedt det er at pisse glasskår i en uge! Man gambler sku ikke med sin kærestes/kones helbred bare for at få fisse for en aften! Sikke en tabernar! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.