Hvad stemmer i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2016

Tystys14

Jeg stemmer DF simpelthen pga det det parti jeg bedst kan se mine holdninger i.

På trods af dette er jeg alligevel kun enig ca. 70% +- af deres politik. F.eks er jeg glad for deres fokus på dyrevelfærd, men uenig i deres til tider alt for hårde behandling af flygtningene.  

(Hvis man dog bare kunne tage alt det gode fra de forskellige partier og smide over i et nyt parti .)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2016

Loa

Ønsker en lille spire.. skriver:

Jeg støtter partiet Dansk Samling, som desværre venter på at få vælgererklæringer nok til at komme til med til valg. 

Hvad går det ud på? 

Har jeg aldrig hørt om..

Anmeld Citér

29. juni 2016

Ønsker en lille spire..

Loa skriver:

Hvad går det ud på? 

Har jeg aldrig hørt om..

Du kan læse mere på dksamling.dk 

Anmeld Citér

29. juni 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Loa skriver:

Hvad går det ud på? 

Har jeg aldrig hørt om..

De ligger til højre for DF, har Morten Uhrskov i spidsen og vil blandt andet have, at DK udtræder af FN's flygtningekonvention samt akut stop for asylansøgere fra ikke-vestlige lande. 

Anmeld Citér

29. juni 2016

Aristocats

Hvad går det ud på? 

Har jeg aldrig hørt om..

Nynazister. 

Anmeld Citér

29. juni 2016

RGN

Profilbillede for RGN
Aristocats skriver:

Nynazister. 

Som historieinteresseret kan jeg godt blive lidt provokeret over, at man smider om sig med sådan en floskel.

Det er helt i orden, at man er politisk uenig med et parti, men at beskylde dem for at være potentielle massemordere er altså ikke i orden.

Der er ingen tvivl om, at Dansk samling ønsker at værne om danske værdier i så voldsom en grad, at de vil udelukke andre kulturer fra Danmark, men der er immervæk langt endnu til nynazisme og deres syge ideologi, som blandt andet indeholder udryddelse af andre folkefærd.

(Og nej, det er ikke fordi jeg er partimedlem, men facts skal være i orden, når man besvarer et spørgsmål)

Anmeld Citér

29. juni 2016

Aristocats

RGN skriver:

Som historieinteresseret kan jeg godt blive lidt provokeret over, at man smider om sig med sådan en floskel.

Det er helt i orden, at man er politisk uenig med et parti, men at beskylde dem for at være potentielle massemordere er altså ikke i orden.

Der er ingen tvivl om, at Dansk samling ønsker at værne om danske værdier i så voldsom en grad, at de vil udelukke andre kulturer fra Danmark, men der er immervæk langt endnu til nynazisme og deres syge ideologi, som blandt andet indeholder udryddelse af andre folkefærd.

(Og nej, det er ikke fordi jeg er partimedlem, men facts skal være i orden, når man besvarer et spørgsmål)

Fordi racister skal altid forsvares  Godt, du. 

Anmeld Citér

29. juni 2016

RGN

Profilbillede for RGN
Aristocats skriver:

Jeg forsvarer hverken racisme eller nynazisme (som jo ikke er det samme). 

Jeg forsøger blot at oplyse dig en smule, at opfordre dig til at få dine fakta på plads inden du besvarer et spørgsmål forkert.

Men jeg kan godt se, at det er spildt tid. 

Enten er man pladderhumanist eller også er man racist/nynazist. Der er ingen gråzoner eller nuancer i vores samfund. Det gør det selvfølgelig også lettere at debattere.

Anmeld Citér

29. juni 2016

Aristocats

RGN skriver:

Jeg forsvarer hverken racisme eller nynazisme (som jo ikke er det samme). 

Jeg forsøger blot at oplyse dig en smule, at opfordre dig til at få dine fakta på plads inden du besvarer et spørgsmål forkert.

Men jeg kan godt se, at det er spildt tid. 

Enten er man pladderhumanist eller også er man racist/nynazist. Der er ingen gråzoner eller nuancer i vores samfund. Det gør det selvfølgelig også lettere at debattere.

Hvordan forsvarer du ikke racisme, når du forsvarer Dansk Samling? 

At sige at dansk samling ikke lugter en lille smule af racisme eller ekstremt fremmedhad er lidt ligesom at sige at cigaretter ikke er usunde. 

Men det er godt at der er nogen der kan, så de søde racister ikke får såret deres følelser alt for meget. 

Anmeld Citér

29. juni 2016

Ønsker en lille spire..

Aristocats skriver:

Jeg tænker det ikke som rascisme, men at vi blot vil værne om den danske kultur. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.