Hader Kay Bojesen ting!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Soonmom skriver:

Men det er da pænt dumt at gæsterne bruger tid på at finde noget DE TROR gør glæde, istedet for at kigge på ønskeseddel, og se hvad der rent faktisk gør glæde.

- ang. fest, så prøver vi at tilgodese alle. Forskellige salater, sodavand, hvid OG rødvin, vand. Forskelligt kød osv. Så den holder ikke

Nogle mennesker (inkl. Mig selv) vil nogle gange gerne give gaver, som man har lyst til, og hvor der er en god tanke bag? 

Det er en ØNSKEliste og ikke en BESTILLINGSLISTE, som mange mennesker virkelig tror det er. Derfor hader jeg at give gaver til nogle mennesker. De skal ikke bestemme hvad jeg giver. Om det er noget som står op listen eller noget jeg selv, synes har en god tanke bag...

Hvad med at glæde sig over, at en person var brugt tid og penge på at finde på en gave? Og så tænke pyt.. man kan sq ikke få alt hvad man peger på

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2016

Soonmom

Loa skriver:

Ej det kan man da ikke sige. Som flere skriver, er det jo en ønskeseddel ikke en bestillingsseddel. Det kunne være gæsten har tænkt at det var en mega fed gave, som forældrene måske ikke selv kender eller har tænkt over, så kan man da ikke sige at gaver som ikke er fra ønskesedlen ikke er velkomne.

Tvivler på nogen giver en gave for at genere.

Men man kan da sige sig selv at det er noget af et sats.
Et dåbsrør fx.  Jeg har ADLRIG set nogen have sådan et sående fremme, og det er der måske en grund til?
- Jeg kan virkelig ikke se at man ønsker at give noget folk ikke vil have, om ikke andet kan man da i det mindste have pli, til at sørge for at det kan byttes hvis det er noget der ikke er på ønskesedlen

Anmeld Citér

15. juni 2016

Tullemoar

Soonmom skriver:

Men man kan da sige sig selv at det er noget af et sats.
Et dåbsrør fx.  Jeg har ADLRIG set nogen have sådan et sående fremme, og det er der måske en grund til?
- Jeg kan virkelig ikke se at man ønsker at give noget folk ikke vil have, om ikke andet kan man da i det mindste have pli, til at sørge for at det kan byttes hvis det er noget der ikke er på ønskesedlen

Sikke en holdning at have. Kender flere som har været glade for sådan en

Anmeld Citér

15. juni 2016

Soonmom

Saphiira skriver:

Sikke en holdning at have. Kender flere som har været glade for sådan en

Det ligner en forsølvet dildo med sløjfe

Anmeld Citér

15. juni 2016

God-mor

Soonmom skriver:

Jeg måtte simplethen lige google dåbsruller - aller hørt om det før.
Men nu har jeg da noget mere og frygte at vi får.

HVORFOR?
- det er en rulle, den er grim og jeg tror ikke nogen vil have den stående fremme? Så vil jeg sku heller have kay bojesen ting

Både min søster og min veninde har da sine stående på en lille reol. Så hver sin smag.

Anmeld Citér

15. juni 2016

Tullemoar

Soonmom skriver:

Det ligner en forsølvet dildo med sløjfe

Øh okay

Anmeld Citér

15. juni 2016

Panther

Profilbillede for Panther
Soonmom skriver:

Men det er da pænt dumt at gæsterne bruger tid på at finde noget DE TROR gør glæde, istedet for at kigge på ønskeseddel, og se hvad der rent faktisk gør glæde.

- ang. fest, så prøver vi at tilgodese alle. Forskellige salater, sodavand, hvid OG rødvin, vand. Forskelligt kød osv. Så den holder ikke

Men det er da også "pænt dumt" at gæsterne bare skal vælge en upersonlig gave ud fra en liste som muligvis/sandsynligvis ingen personlig tanke har for dem. Så er det jo bare gavegiveri for gavegiveriets skyld, og I kunne i princippet ligeså godt have skrevet et registrerings- og kontonummer på invitationen, så de bare kunne indbetale penge på Jeres konto.

Og ja, I prøver at gøre det så godt som muligt for Jeres gæster. Ligesom de garanteret prøver at gøre det så godt som muligt for Jer og Jeres barn mht gavegivning. Det betyder ikke, at man altid lykkes, men man må som modtager acceptere den gode intention. Jeg har også modtaget gaver, jeg i princippet ikke havde brug for eller ønsket mig, men jeg sætte stor pris på og har respekt for, at giveren har gjort det og måske har gjort det med en dejlig og personlig intention bag.

Anmeld Citér

15. juni 2016

Diosa85

Synes som udgangspunkt altid gaver skal kunne byttes. Men ikke fordi det ikke falder i ens smag. Men fordi man kan risikerer at få flere af samme slags. Specielt til barnedåb. Mange giver dåbsruller og forsølvet sparebøsser. Har jo ikke behov for 2 af hver. Så det måske meget rart at kunne bytte den ene. 

Men at bytte fordi man synes det er grimt. Det synes jeg er helt forkert. 

Anmeld Citér

15. juni 2016

123.

Anonym skriver:

Hvorfor er det, at disse ubrugelige grimme træfigurer absolut skal gives til mine børns barnedåb og selvfølgelig kan de ikke byttes. Så kom dog med noget barnet kan bruge. 

HADER HADER Kay Bojesen ting og andre lignende ting øv med øv på...

Håber f.... Ikke at jeg får en til min næste runde fødselsdag, så hellere en røremaskine.

Så fik jeg luft tak...

• så det godt det til dit barn og ikke dig.. Vær dog taknemlig for at dit barn overhovedet får en gave. Og en så dyr gave.. Wow.. Stil den dog som pynt på børneværelset.

Anmeld Citér

15. juni 2016

Moster20

Hold da op hvor er nogle mennesker for meget!!!! hvad fanden bilder i jer ind??

Hvordan kan man blive sur over at gæster bruger TID og PENGE på at købe en gave til dit barn?? om det så ikke er lige hvad DU havde ønsket dit, så er det da en sød tanke uanset om det er Kay Bojesen eller en sten fra haven.... Det er en gave, en sød tanke og der er nok ingen der køber en gave for at provokere!!! 

Det er sgu okay at man ikke er glad for nogle ting og ikke kan lide nogle ting, man at ligefrem sige det er 'uforskammet' o.s.v. - puhaaaa, shame on you og stakkels børn!!!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.