Anonym skriver:
I er glade for alle de ting i har fået til ungerne?? Var pointen fra de fleste af jer, at det ikke handler om mors og fars holdning til tingene, at det er børnenes 
Men godt for jer he he
Tror, du misforstår pointen: Jeg er/var glad for de gaver, folk havde brugt tid, penge og ikke mindst tanker på at købe til mine børn, SELVOM de ikke alle faldt i min smag.
Jeg er bare deres mor - hvorfor skulle min personlige smag stå i vejen for, hvad andre tæt på dem gav til DEM?
Jeg har pyntet op til jul år efter år med nisser, jeg hadede, fordi mine unger elskede dem. Jeg har læst bøger, som jeg fandt tåbelige og dårligt skrevet, højt for dem om og om igen, fordi de var vilde med dem. Jeg har støttet deres venskaber med børn, jeg helt personligt ikke var vild med. Jeg har set 20+ teaterstykker på deres skole af yderst svingende kvalitet, jeg har deltaget til spejder-, musik- og sportsarrangementer, hvor min tid objektivt set kunne være brugt bedre. Og jeg har været glad for, at det altsammen betød noget for dem. Det er da sådan, det er at være mor.
Jeg er ikke hovedpersonen i mit hjem eller i min familie - vi er fem styk, som spiller sammen og giver hinanden plads. Og der bliver dæleme trangt for de andre, hvis mor tager hele scenen.
Anmeld
Citér