Hader Kay Bojesen ting!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2016

Anonym trådstarter

Ha ha er der da slet ikke noget i retskafne mødre, ville hade at få til jeres børns barnedåb eller har fået? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2016

Bshizzle

Anonym skriver:

Ha ha er der da slet ikke noget i retskafne mødre, ville hade at få til jeres børns barnedåb eller har fået? 

Der er intet jeg hader at mit barn har fået i dåb (kun den ene der er døbt/fest). 

Jeg er bare taknemlig for at nogle ville fejre denne dag og da glad for de gaver han fik. 

Jeg ville aldrig gå i baglås over en træting, for om du kan li den eller ej.. Så er det barnets dåbsgave fra en person som faktisk sætter pris på ham/hende.  

De gaver som ikke passede ind i vores stil hjemme, blev pakket ned i en trækasse (har en kasse til hvert barn med minder).. Og den får de lige så snart de er gamle nok. 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

Nej men til min datters 6-års fødselsdag fik hun kun tøj med tøj på og det synes jeg sgu' var lidt synd, så til jul skrev jeg på ønskesedlen at hun ikke ønskede sig noget tøj overhovedet og heldigvis blev det efterlevet.

Anmeld Citér

15. juni 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Jo da..   Men derfor ville jeg alligevel ikke bytte det...  Slet ikke hvis det  var en pynteting som kan følge dem hele livet ..  

Til gengæld fik vi flere brugsgenstande som vi havde ønsket os.. Som vi har solgt eller givet videre da hun voksede fra det 

Anmeld Citér

15. juni 2016

TNBC

Anonym skriver:

Kun hvis det er noget virkelig klamt, men ellers nej, saa vil jeg ikke hade, hvad de faar, for jeg ved at dem der har koebt det, har koebt det, af kaerlighed og tanke pa mit barn, ligesom jeg goer naar jeg koeber gaver til familie og venner.

Man koeber jo ikke noget, bare for at koebe noget, man koeber det, fordi man synes at barnet skal have den gave.

Anmeld Citér

15. juni 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Du må godt give dem til mig. Jeg elsker Kai Bojesen 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Super-Mom

Anonym skriver:

Du eller jeg ved da ikke, om den er købt dyrt eller billigt i den blå? Der er ikke byttemærke eller prismærke på. 

Nej jeg er ikke beæret over, at man bruger mange penge. Jeg er faktisk mere beæret over, at barnets faster har brugt tid og kræfter på at strikke en fin trøje til barnet.

Uanset og det er købt brugt eller nyt så er kay boysen sgu ikke billigt 

jamen så gå da til vedkommen der har givet gaven og spørg om de vil have den igen da du synes den er ubrugelig ! Det er da det mindste du kan gøre når du er så utaknemmelig  heller det en at være så ligeglad at sælge det til en anden 

og en anden gang kan det da være at du skal lave en liste over ting som du IKKE vil have så folk ikke træder dig over fødderne ved at komme med noget som DU ikke ønsker dig til dine børn 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Anonym trådstarter

I skriver lidt som om, at det er vigtigt, at det er en dyr ting, og at man skal være mere taknemmelig over den pga prisen hvorfor? 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Anonym trådstarter

Super-Mom skriver:

Uanset og det er købt brugt eller nyt så er kay boysen sgu ikke billigt 

jamen så gå da til vedkommen der har givet gaven og spørg om de vil have den igen da du synes den er ubrugelig ! Det er da det mindste du kan gøre når du er så utaknemmelig  heller det en at være så ligeglad at sælge det til en anden 

og en anden gang kan det da være at du skal lave en liste over ting som du IKKE vil have så folk ikke træder dig over fødderne ved at komme med noget som DU ikke ønsker dig til dine børn 

Ha ha nu er det jo ikke dig, der har givet mine børn noget, så dyyyb vejrtrækning. Hvorfor er prisen så vigtig? 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Ciss

Jeg forstår godt følelesen.

Min datter fik en porcelænskirke i dåbsgave. Siden det ikke selv ville have faldet mig ind at give den slags i gave, blev jeg lidt paf - men der blev takket pænt for gaven, og så står den nu sammen med hendes dåbsgaver. I mine øjne er det lidt mærkeligt, at give dåbsgaver, som ikke har en funktion. Sparegrise, billedramme med indgraveret navn osv kan jo bruges. Mine børn har fået sølvbarnebestik med navn af sine bedsteforældre - dog sagde de, at de ventede til vi havde fået det med graveringen, hvis nu vi ville bytte det. Den slags ved jeg da godt, der er mange, som ikke gidder at have, fordi de bare lægger det i en skuffe, men vi bruger det. Børnene er glade for det og bruger stadig skeen, når de spiser morgenmad, selv om de nu er skolebørn. Så den slags gaver irriterer mig ikke. Pyntegenstande i dåbsgave ser jeg virkelig ikke pointet med - men jeg bruger ikke en masse kræfter på at irritere mig over det. Tanken bag er pæn. Man er bare forskellige, og så er det ikke altid, man rammer plet med en gave, når giver og modtager tænker meget forskelligt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.