Hader Kay Bojesen ting!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.930 visninger
104 svar
443 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juni 2016

Anonym trådstarter

Hvorfor er det, at disse ubrugelige grimme træfigurer absolut skal gives til mine børns barnedåb og selvfølgelig kan de ikke byttes. Så kom dog med noget barnet kan bruge. 

HADER HADER Kay Bojesen ting og andre lignende ting øv med øv på...

Håber f.... Ikke at jeg får en til min næste runde fødselsdag, så hellere en røremaskine.

Så fik jeg luft tak...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2016

Vivienne

Du kan bare sælge dem videre til næsten samme penge

Anmeld Citér

15. juni 2016

Anonym trådstarter

Men der er jo sindssygt mange af dem på dba. Er sikkert svært at komme af med.

Anmeld Citér

15. juni 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Nu er det jo ikke en gave til dig, men til dine børn. 

Måske vil de hellere give en gave med klassisk dansk design end et par bukser, som de vokser ud af. 

Måske bliver dine børn sindssygt glad for gaverne, når de bliver store. 

Du kan ihvertfald ikke tillade dig at sælge deres dåbsgaver.

Anmeld Citér

15. juni 2016

God-mor

Anonym skriver:

Hvorfor er det, at disse ubrugelige grimme træfigurer absolut skal gives til mine børns barnedåb og selvfølgelig kan de ikke byttes. Så kom dog med noget barnet kan bruge. 

Håber f.... Ikke at jeg får en til min næste runde fødselsdag, så hellere en røremaskine.

Så fik jeg luft tak...

Måske kan dine børn lide dem når de bliver voksne, det er jo trods alt til dem Og som en anden skriver holder de værdien rimeligt, så kan de altid sælge dem. 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Soonmom

Jeg må altså være enig med ts hvis hun vel og mærke har lavet ønskeseddel 

Jeg bliver da også enormt skuffet/irriteret hvid folk kommer med ubrugelige ting som ikke kan byttes. Frygter at a får en grim tallerken med navn og fødselsdata på

Anmeld Citér

15. juni 2016

God-mor

Soonmom skriver:

Jeg må altså være enig med ts hvis hun vel og mærke har lavet ønskeseddel 

Jeg bliver da også enormt skuffet/irriteret hvid folk kommer med ubrugelige ting som ikke kan byttes. Frygter at a får en grim tallerken med navn og fødselsdata på

Du siger det så fint selv. En ønskeliste. Det er ikke en bestillingsliste.. Det er da så ucharmerende og en forkælet holdning at have. Det er gaver til dåbsbarnet og ikke til forældrene.

Anmeld Citér

15. juni 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
God-mor skriver:

Du siger det så fint selv. En ønskeliste. Det er ikke en bestillingsliste.. Det er da så ucharmerende og en forkælet holdning at have. Det er gaver til dåbsbarnet og ikke til forældrene.

Hvor er jeg bare enig!!

Anmeld Citér

15. juni 2016

Marts<3

Du er utaknemlig og pinlig... 

Tænk at nogle mennesker bruger knap 1000kr på noget til dit barn, for at du så kan opføre dig sådan...

Du lyder som et skønt og taknemmeligt menneske... 

Anmeld Citér

15. juni 2016

modesty

Anonym skriver:

Så fik jeg luft tak...

lol 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.