Hader Kay Bojesen ting!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2016

Mullesmith

Anonym skriver:

Hvorfor er det, at disse ubrugelige grimme træfigurer absolut skal gives til mine børns barnedåb og selvfølgelig kan de ikke byttes. Så kom dog med noget barnet kan bruge. 

HADER HADER Kay Bojesen ting og andre lignende ting øv med øv på...

Håber f.... Ikke at jeg får en til min næste runde fødselsdag, så hellere en røremaskine.

Så fik jeg luft tak...

Jeg synes det er rigtig rart at få sådan noget i dåbsgave, jeg er mega ked af at min 3. Søn ikke fik en kaj Bojesen fugl da mine to andre gutter fik sådan en hver i hver deres farve. Det er en ting der aldrig går i stykker og som de kan have resten Af deres liv som et minde om deres dåb. Synes helt sikkert du skal beholde tingen hvad end det er og så have den til pynt på barnets værelse 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2016

Mullesmith

Anonym skriver:

Du eller jeg ved da ikke, om den er købt dyrt eller billigt i den blå? Der er ikke byttemærke eller prismærke på. 

Nej jeg er ikke beæret over, at man bruger mange penge. Jeg er faktisk mere beæret over, at barnets faster har brugt tid og kræfter på at strikke en fin trøje til barnet.

Jeg er lige omvendt, jeg kan ikke lide hjemmestrik  har fået mega meget af drengenes tipoldemor og oldemor men jeg kan simpelthen ikke trække drengene i det, det er nok fordi jeg ikke selv bryder mig om strikketøj, men jeg har da gemt det hele og drengene tager da også strikke sokkerne på af eget initiativ  og jeg kan altid bruge det til dukketøj hvis jeg engang skulle få mig et barnebarn der vil lege med dukker 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Super-Mom

Anonym skriver:

Ha ha nu er det jo ikke dig, der har givet mine børn noget, så dyyyb vejrtrækning. Hvorfor er prisen så vigtig? 

Prisen er heller ikke vigtig overhovedet !! Det var bare for at pointerer at dine børn har fået en rigtig fin gave til et relativ høj værdi, som du er utaknemmelig overfor 

hvorfor er er det så vigtigt at dine børn får en gave som du synes om ? Kan du ikke bare være glad på dine børns vegne ? 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Lisbeth1985

Jeg håber,at du lærer dine børn at være mere taknemmelige for gaver end du selv er!! 

Jeg er sikker på,at der kun er gode tanker bag de fine gaver - uanset om du kan lide dem eller ej!!

Anmeld Citér

15. juni 2016

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nu får jeg nok hak som dig. Det er absolut heller ikke min kop te og jeg ville også bytte dem. Der er ikke noget værre end, at få gaver som ikke kan byttes - underordnet om det er til mine børn eller mig

Anmeld Citér

15. juni 2016

Isabella_mor

Anonym skriver:

Hvorfor er det, at disse ubrugelige grimme træfigurer absolut skal gives til mine børns barnedåb og selvfølgelig kan de ikke byttes. Så kom dog med noget barnet kan bruge. 

HADER HADER Kay Bojesen ting og andre lignende ting øv med øv på...

Håber f.... Ikke at jeg får en til min næste runde fødselsdag, så hellere en røremaskine.

Så fik jeg luft tak...

Nu er de jo heller ikke givet til dig men til dine børn.... 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Aristocats

Jeg kan nu heller ikke lade være med at trække på smilebåndet  Jeg kan egentligt godt forstå dig TS - jeg ville også (ærligt) blive en lille smule eh hvis mit barn fik tonsvis af Kähler vaser, Kay Bojesen ting - you name it - er ikke til NOGET af det - men jeg må erklære mig enig med de andre, det er jo til dit barn og tanken bag er super fin. Men jeg kan godt følge dig, selvom det måske er lidt tabu at erkende! De ville nok, hånden på hjertet, blive pakket væk, indtil mit barn selv ville have de træfigurere rundt omkring - for den stil ville jeg have meget svært ved at køre i mit hjem med egen fri vilje. 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Soonmom

Du siger det så fint selv. En ønskeliste. Det er ikke en bestillingsliste.. Det er da så ucharmerende og en forkælet holdning at have. Det er gaver til dåbsbarnet og ikke til forældrene.

Jeg synes det er uforskammet at give ting med navn på som derved ikke kan byttes,  i princippet risikere man at få fem ting med navn på der ikke kan byttes,  men det gælder faktisk også andre ting,  fair nok at man ikke giver det der står på ønskesedlen,  men så skal det da være sådan så man kan bytte dem.  Og det er jo ikke alle der har plads til at opbevarer alt ubrugeligt bras

Anmeld Citér

15. juni 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Ha ha er der da slet ikke noget i retskafne mødre, ville hade at få til jeres børns barnedåb eller har fået? 

Jo jeg har fået en ufattelig grim stork tingest med meget store vinger til at hænge i loftet og trækker man i en snor ligner den at den flyver. Men har ikke smidt den ud eller solgt den. For det er min søns. Den står pænt i kælderen og venter på at han får et værelse hvor det er plads til den og når han er stor nok og selv siger "mor den er grim." Så ryger den ud. Men ikke et sekund før 

Anmeld Citér

15. juni 2016

Muffinmus

Jeg synes det er uforskammet at give ting med navn på som derved ikke kan byttes,  i princippet risikere man at få fem ting med navn på der ikke kan byttes,  men det gælder faktisk også andre ting,  fair nok at man ikke giver det der står på ønskesedlen,  men så skal det da være sådan så man kan bytte dem.  Og det er jo ikke alle der har plads til at opbevarer alt ubrugeligt bras

Ikke enig, og heldigvis må vi gerne det

Jeg vil købe en flot halskæde med navn på til den barnedåb vi skal til nu, og er helt ærligt ligeglad med om forældrene synes det er irriterende det ikke kan byttes, det er en gave JEG har brugt tid på at finde, samt penge på,  fordi jeg synes det skal være den barnet får.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.