Hvor meget kan alkohol skade et foster???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2016

karivinc

Anonym skriver:

Det er ikke sådan jeg forstår det. 

Der er mange ting der halter i hendes historie. Som en anden anonym også er ikke på. 

Hvad er det i hendes historie der halter?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2016

Anonym

karivinc skriver:

Hvad er det i hendes historie der halter?

Som en anden skriver herinde. 

Hun siger hendes læge har fastslået uge 16 udfra barnets størrelse. Barnet kan ikke måles uden på maven så tidligt, det kan kun en ultralydsscanning hos en jm. 

Som den anden herinde skriver så lyder det mere som at hun bare bilder folk ind at det er uge 16 fordi hun så er ovre abortgrænsen så hun folk ikk siger hun skal have en abort. 

Samtidig siger hun at hendes mens altid har været uregelmæssig men hun er omkring 4 mdr henne. Og har ikke spekuleret over graviditet i 4 mdr. Hvorfor så pludselig teste nu? Der er for mange løse ender. Jeg tror ikke på den

Anmeld Citér

9. juni 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Som en anden skriver herinde. 

Hun siger hendes læge har fastslået uge 16 udfra barnets størrelse. Barnet kan ikke måles uden på maven så tidligt, det kan kun en ultralydsscanning hos en jm. 

Som den anden herinde skriver så lyder det mere som at hun bare bilder folk ind at det er uge 16 fordi hun så er ovre abortgrænsen så hun folk ikk siger hun skal have en abort. 

Samtidig siger hun at hendes mens altid har været uregelmæssig men hun er omkring 4 mdr henne. Og har ikke spekuleret over graviditet i 4 mdr. Hvorfor så pludselig teste nu? Der er for mange løse ender. Jeg tror ikke på den

En læge kan godt mærke efter hvor langt man er - sådan cirka og uden scanning. Det kunne min læge i hvert fald. Dog ikke med lige så stor nøjagtighed som en scanning. 

Det kan godt være hun har uregelmæssig menstruation - men selvfølgelig tænker mam da ovet det når der er gået 4 måneder. Det er da længe uden menstruation. 

Anmeld Citér

9. juni 2016

Anonym

mor:) skriver:

En læge kan godt mærke efter hvor langt man er - sådan cirka og uden scanning. Det kunne min læge i hvert fald. Dog ikke med lige så stor nøjagtighed som en scanning. 

Det kan godt være hun har uregelmæssig menstruation - men selvfølgelig tænker mam da ovet det når der er gået 4 måneder. Det er da længe uden menstruation. 

Okay da jeg var gravid fik jeg så at vide at så tidligt kunne lægen ikke mærke det. Det samme sagde jm til min første konsultation. 

Det er meget længe uden også selvom den er uregelmæssig. Så igen. Jeg tror ikke på hendes historie. 

Anmeld Citér

9. juni 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Er det din privat læge? For det lyder altså meget underligt synes jeg.

Så tidligt kan babyen ikke mærkes ude på maven der skal ultralydsscanning til hos en jordmoder. 

Tror vidst mere du bare bilder os ind at det er uge 16 fordi du så tror at folk ikk vil råde dig til abort. Historien halter lidt

Ah det passer så ikke, da jeg var 17 uger henne kunne min læge også vurdere om babyen svarede til hvor langt jeg var henne. 

Anmeld Citér

9. juni 2016

Anonym

Benjamins'mor skriver:

Ah det passer så ikke, da jeg var 17 uger henne kunne min læge også vurdere om babyen svarede til hvor langt jeg var henne. 

Prøv og læs hvad jeg skriver lige ovenover

Anmeld Citér

9. juni 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Prøv og læs hvad jeg skriver lige ovenover

Nu var den kommentar jeg citerede på siden før, så jeg havde ikke læst denne side endnu. 

Men bare fordi din læge siger det, betyder det jo ikke at det er rigtigt. 

Anmeld Citér

9. juni 2016

Jeg ville ikke turde at sætte et barn i verden med en mand jeg kender så lidt. 

Du må for guds skyld ikke gå ud fra at han ikke får samvær blot fordi han pt. er indlagt. Det bliver han nødvendigvis ikke ved med og der skal meget til for at få frataget retten til samvær. 

Jeg ville bekymre mig meget om hvad der er af eventuelt arvelige sygdomme barnet kan få af far? 

Du kan ikke vide om far kommer til at være meget usamarbejdsvillig og gøre livet "surt" for dit barn.

Du skriver at du anser abort i uge 16 for mord - men samtidig har du ikke noget imod det hvis barnet på nogen måde skulle have taget skade af dit alkoholforbrug? 

Du skriver du synes det vil være synd hvis barnet skulle få et svært liv, men tænker ikke over at denne mand du ikke kender også kam gøre at barnet får et svært liv? 

Jeg forstår ikke du spørge om det er okay at drikke fremadrettet i din graviditet - har du tænkt dig at fortsætte med at drikke? 

Anmeld Citér

9. juni 2016

Anonym skriver:

Okay da jeg var gravid fik jeg så at vide at så tidligt kunne lægen ikke mærke det. Det samme sagde jm til min første konsultation. 

Det er meget længe uden også selvom den er uregelmæssig. Så igen. Jeg tror ikke på hendes historie. 

Men hvis man ingen symptomer på graviditet har og man måske ikke lige er typen der tænket ovet hvornår menstruationen kommer - du kan da ikke ud fra den detalje fastslå at historien er en løgn. 

Nu tog du jo selv fejl med et af dine argumenter? 

Anmeld Citér

9. juni 2016

Anonym

Benjamins'mor skriver:

Nu var den kommentar jeg citerede på siden før, så jeg havde ikke læst denne side endnu. 

Men bare fordi din læge siger det, betyder det jo ikke at det er rigtigt. 

Det siger jeg heller ikke. Men når det er hvad jeg har fået at vide af læge og jm så er det derfor jeg skrev som jeg gjorde. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.