Hvor meget kan alkohol skade et foster???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2016

Anonym

Soonmom skriver:

Du går i seng med en psykopat, som du ikke kan lide.

Du drikker tit/går i byen tit (ud fra dit indlæg).

Jeg ville bekymre mig mere om jeg var klar til at blive mor hvis jeg var dig.  - Du lyder ikke så moden og self. kan man vokse med opgaven, men taget det i betragtningen, dit forhold til faren og dit partyliv, ville jeg få en abort.

Hun er 21 år.

Selvfølgelig går hun i byen og morer sig. Det gjorde jeg også i den alder, gjorde du ikke det?

Du ved ikke om faren er psykopat. Han er indlagt på den lukkede afdeling fordi han er til skade for andre(og måske også sig selv), men det gør ham ikke til psykopat.

Ikke kun møntet på dig. Men hvor er jeg overrasket over at læse hvor mange fordomme, der stadig florerer omkring psykisk syge.

Med den rette behandling kan langt de fleste fungere godt i samfundet og være gode forældre, hvis ikke fuldtid, så deltid.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2016

Soonmom

Anonym skriver:

Hun er 21 år.

Selvfølgelig går hun i byen og morer sig. Det gjorde jeg også i den alder, gjorde du ikke det?

Du ved ikke om faren er psykopat. Han er indlagt på den lukkede afdeling fordi han er til skade for andre(og måske også sig selv), men det gør ham ikke til psykopat.

Ikke kun møntet på dig. Men hvor er jeg overrasket over at læse hvor mange fordomme, der stadig florerer omkring psykisk syge.

Med den rette behandling kan langt de fleste fungere godt i samfundet og være gode forældre, hvis ikke fuldtid, så deltid.

Ts skriver selv "syg i hovedet"  det er først efter den kommentar at folk skriver psykopat 

Og nej jeg gik ikke som 21 i byen og og knaldede med en tilfældig.. 

Anmeld Citér

9. juni 2016

Anonym

Soonmom skriver:

Ts skriver selv "syg i hovedet"  det er først efter den kommentar at folk skriver psykopat 

Og nej jeg gik ikke som 21 i byen og og knaldede med en tilfældig.. 

Nej, trådstarter skriver psykopat i sit startindlæg. Men hun ved reelt ikke hvad han fejler, for hun kender ham ikke. Jeg synes psykopat er en alvorlig term at bruge, når man ikke ved hvad han fejler.

Jeg spurgte om du ikke gik i byen og morede dig. Ikke om du gik i seng med nogen. Det vedkommer ikke mig. Der er dog mange unge der går i seng med tilfældige. Jeg gjorde heller ikke selv.

Anmeld Citér

9. juni 2016

MyLove E

Anonym skriver:

Jeg har ikke læst tråden, så ved ikke om andre har skrevet det samme.

Bare fordi han er indlagt på den lukkede afdeling, betyder det ikke at han er psykopat. Det betyder heller ikke at han aldrig kan få det godt igen. Det er fordomme.

Han kan sagtens blive en god far. Det kommer an på hvad han fejler, og det ved du ikke, fordi du ikke kender ham. Måske du via hans familie, fælles venner kan finde ud af noget mere?

De ægte psykopater går oftest omkring iblandt os andre.

Psykopater er ikke en som bare vil skade sig selv. 

Hvis man skal komme med eks på psykopater taler vi Peter Lundin og Anders Brecviki. Folk som er kolde over deres handlinger. 

Men vi er ikke rigtig kommet videre, verden tror stadig at hvis man har været indlagt kan man ALDRIG blive rask, og man er farlig! Men sådan er virkeligheden jo ikke!

Anmeld Citér

9. juni 2016

Anonym

Nøj, der er nogle grove svar imellem! 

Jeg synes tværtimod hun virker indforstået og  bekymrer sig om barnet i maven, hvilket da er et positivt tegn.

JA - man drikker og går i byen som 21-årig, og når man ovenikøbet ikke ved, man er gravid, så kan man ikke blame for det! 

og JA - barnet får en far med psykiske lidelser, men nu er det jo ikke sikkert det er en kronisk lidelse, og hvis han ikke er egnet som far, så må hun jo kæmpe for han ikke skal se sit barn! Der er da mange i dag, der får er barn via donor, som slet ikke har en far, som er til stede.

Og så JA - mange har one Night stands, at det går galt her, og self. Er der ikke brugt præsentation er det jo dumt, men nu er det sket. 

jeg synes det virker lidt som om, at mange dømmer ts på baggrund af alderen.

held og lykke ts! Håber også du har fået svar på det, du egentlig spurgte om.  

Anmeld Citér

9. juni 2016

Anonym

Du får automatisk den fulde forældremyndighed i denne sag. Snak med din læge om at du har drukket. Tænker du er for langt henne til abort. Du kan sige du ikke ved hvem faderen er, for at undgå at han bliver en del af det hvis han er så skør som du siger. Held og lykke 

Anmeld Citér

9. juni 2016

MinPrins

Carina:-) skriver:

Kommer an på om far er egnet.

Jeg har selv et eksempel hvor mor ikke må se sit barn længere fordi hun er skadelig for hans udvikling.

Normalt skal der rigtig meget til... Og når hun er gravid og ikk ved hvad fremtiden bringer, så synes jeg at hun skal se på det , som at han gerne må se barnet... 

Anmeld Citér

9. juni 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hey ladies!

Jeg er 21 år og igang med en uddannelse.

Jeg er blevet gravid. Lægen har skudt på at jeg er i 16. uge. Umiddelbart er det jo noget man skal være glad for. Det er jeg også. Sagen er bare at for det første er ham jeg er blevet gravid med en jeg aldrig nogensinde kunne komme sammen med. Pt er han indlagt på den lukkede afdeling, fordi han er skadelig for andre eller hvad det var. Jeg var sammen med ham til en fest og vi endte med at gå i seng sammen. Jeg ved godt at det er ufatteligt dumt at gå i seng med en - undskyld mig - psykopat.

Mit største problem er at jeg har været rigtig meget i byen og drukket mig lige lovlig fuld... Mange gange. Hvor meget kan alkohol tage skade på sådan et lille barn?

Jeg er meget imod aborter, da jeg ved med 100% sikkerhed at jeg vil have dårlig samvittighed over at have "dræbt et barn". Men jeg ville også have dårlig samvittighed over at have sat et barn til verden der ikke kan fungere rigtigt osv, fordi JEG har drukket for meget alkohol i min graviditet.

Økonomisk kan jeg godt få det til at fungere og jeg har familie der ville kunne hjælpe mig, så der ville det ikke være et problem.

Jeg ved godt at det var dumt at have ubeskyttet sex, så det behøver ikke at være et samtaleemne i denne debat.

Ingen kan vide om barnet har taget skade af at du har drukket. Men slå koldt vand i blodet. Er ret sikker på at der skal meget mere til end som så.

en ting jeg dig undre mig over. Hvordan har din læge kommet frem til at du skulle være 16 uger henne? Har du ikke haft din menstruation de sidste knap 4 måneder? 

Anmeld Citér

9. juni 2016

Anonymor10

Anonym skriver:

Du får automatisk den fulde forældremyndighed i denne sag. Snak med din læge om at du har drukket. Tænker du er for langt henne til abort. Du kan sige du ikke ved hvem faderen er, for at undgå at han bliver en del af det hvis han er så skør som du siger. Held og lykke 

1.  Du aner tydeligvis ikke hvad du snakker om
  2. Du er moralsk korrupt
  3. Det får ts godt nok brug for

Anmeld Citér

9. juni 2016

Soonmom

Anonym skriver:

Nej, trådstarter skriver psykopat i sit startindlæg. Men hun ved reelt ikke hvad han fejler, for hun kender ham ikke. Jeg synes psykopat er en alvorlig term at bruge, når man ikke ved hvad han fejler.

Jeg spurgte om du ikke gik i byen og morede dig. Ikke om du gik i seng med nogen. Det vedkommer ikke mig. Der er dog mange unge der går i seng med tilfældige. Jeg gjorde heller ikke selv.

Hvis TS selv har skrevet psykopat, hvad I alverden peger du så fingre af os andre for?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.