Hvor meget kan alkohol skade et foster???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2016

Aristocats

Anonym skriver:

At hun ikk svarer mig eller andre der synes det er uansvarligt er hvad det er. 

Men der er folk der spørger pænt til scanninger og taler trøstende og rådgivende til hende og de svares heller ikke. 

Jeg har en holdning til det og du har din. 

Men hvor skulle dine svar føre hen af? Du bidrager jo til intet sagligt, men tværtimod ser det ud til at du har travlt med at dunke TS i hovedet over, at hun har været dum. Hvis du har så meget vrede som du tilsyneladende har, vil jeg anbefale dig at den bliver losset ud et andet sted end hos en person i sådan en situation her. Fint nok at du har en holdning, men du kan tydeligvis ikke udtrykke den på en sober måde. Hvis du rent faktisk ville skære igennem til TS, ville det måske hjælpe at formulere sig på en saglig, mere upersonlig måde. Dine svar til TS er ligesom at slå i en dyne og højst sandsynligt uden indvirkning på hende, andet at du virker frygteligt lystig til at angribe uden videre. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2016

Anonym

Aristocats skriver:

Men hvor skulle dine svar føre hen af? Du bidrager jo til intet sagligt, men tværtimod ser det ud til at du har travlt med at dunke TS i hovedet over, at hun har været dum. Hvis du har så meget vrede som du tilsyneladende har, vil jeg anbefale dig at den bliver losset ud et andet sted end hos en person i sådan en situation her. Fint nok at du har en holdning, men du kan tydeligvis ikke udtrykke den på en sober måde. Hvis du rent faktisk ville skære igennem til TS, ville det måske hjælpe at formulere sig på en saglig, mere upersonlig måde. Dine svar til TS er ligesom at slå i en dyne og højst sandsynligt uden indvirkning på hende, andet at du virker frygteligt lystig til at angribe uden videre. 

Selv folk der stiller hende trøstende og saglige spørgsmål som du selv udtrykker det svarer ikke. 

Hun er ikke aktiv i tråden hverken overfor de gode eller onde. 

Anmeld Citér

9. juni 2016

Aristocats

Anonym skriver:

Selv folk der stiller hende trøstende og saglige spørgsmål som du selv udtrykker det svarer ikke. 

Hun er ikke aktiv i tråden hverken overfor de gode eller onde. 

TS har nu svaret flere gange i tråden.

Derudover er det vel heller ikke et must at svare alle eller være aktiv i sin egen tråd, især når folk tydeligvis ikke kan gå efter bolden og ikke manden. Jeg kan ikke se, hvorfor det går dig så meget på, at hun ikke svarer. At du tvivler på historien er én ting, men nogle andre udtalelser du har kommet med er ikke ligefrem venlige eller i det mindste saglige - hvad skulle TS dog få ud af at få at vide, at man er dum og hvis man "spreder benene" må man også tage konsekvensen? Og at man nok har selvværds problemer, hvis man er sammen med en mand man ikke har følelser for? Hvor hører det til henne og hvilket rationelt gavn bidrager det til? Det er jo sure opstød - hvilket er intet andet end fuldstændig ubrugelige (i hvert fald i denne sammenhæng) og ovenikøbet også unødvendigt hårde imod TS, især i hendes situation. 

Anmeld Citér

9. juni 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Jeg tvivler stærkt på at hun bare er chokeret med hendes besvarelser og mangel på samme

Kunne det tænkes at hun er bange for at svare pga fx dine angreb? 

Anmeld Citér

9. juni 2016

Moderator

Profilbillede for Moderator

Der opfordres  til at holde en ordentlig tone og gå efter bolden og ikke manden .

Anmeld Citér

9. juni 2016

Anonym

Hvorfor det?

Et foster er (ifølge Wikipedia) ikke levedygtigt før uge 28.

Hvad så med de præmatur babyer der bliver født i uge 24? 

Anmeld Citér

9. juni 2016

Diosa85

karivinc skriver:

Hvorfor det?

Wikipedia er ikke en troværdig kilde. Det er folk som du og jeg der skriver derinde. 

Anmeld Citér

10. juni 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Fordi når man er 21 år gammel så er man ikke barn/teenage pige mere. Så er man en voksen ung kvinde som burde kende til bierne og blomsterne og vide hvad der sker når man har ubeskyttet sex.

Når man ligger og spreder ben ædru eller fuld uden at beskytte sig på nogen måde og ens mens udebliver i 4 mdr. Så burde man sq have hjerne nok til at vide noget er galt.  Så det squ ligemeget hvor uregelmæssig den er.

Hun nægter at svare når man spørger ind til tingene. Jeg er ikke den eneste der har stilt spørgsmålstegn til hendes historie. Det var en anden anonym der startede med at barnet ikk kan mærkes så tidligt. 

Du svarer sådan set heller ikke på det jeg skriver. 

Hvad er dine argumenter for at histotien må være en løgn? 

Findes der ikke kvinder som ikke spekulerer så meget i konsekvens af ens handlinger når de har fået lidt at drikke? 

Anmeld Citér

10. juni 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Fordi man er på den lukket, behøver man ikke være psykopat. Jeg bliver lidt ked af, at der er den fordom. Når man er på den lukkede, så er man i en periode i sit liv, hvor man virkelig behøver hjælp fordi ens psykiske lidelse er så slem, at det fylder så meget. Der findes selvf. Rigtige slemme tilfælde.

Jeg har selv været tæt på at ryge på den lukkede i mine unge dage på grund af noget så simpelt som angst. Det var fordi det var den eneste hjælp, jeg kunne få her og nu. At han er på den lukkede nu, behøver ikke betyde, at han altid vil være sådan. Det er jo derfor han er der, så han kan få hjælp. 

Jeg bliver oprindeligt ked af det, når jeg læser, at man er psykopat alene på baggrund af dette. Man burde tænke sig lidt om, når Man bruger det ord.

til dit dilemma: 

Jeg vil ikke banke dig i hovedet, for du lyder som en helt normal 21-årige. Det er desværre gået galt med en graviditet, og ja, jeg kender flere som har opdaget det senere end du... Uden at tænke over det. Jeg er overrasket over, at folk råder til senabort, for det er ikke bare noget man bare får. 

Jeg håber, at du finder ud af det. Held og lykke..

Anmeld Citér

10. juni 2016

Hck

Profilbillede for Hck
karivinc skriver:

Hvorfor det?

Jeg har en yderste levende dreng på snart 20 år født i uge 25, så wikipedia, skal nok lige rette lidt på deres side 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.