Fordi man er på den lukket, behøver man ikke være psykopat. Jeg bliver lidt ked af, at der er den fordom. Når man er på den lukkede, så er man i en periode i sit liv, hvor man virkelig behøver hjælp fordi ens psykiske lidelse er så slem, at det fylder så meget. Der findes selvf. Rigtige slemme tilfælde.
Jeg har selv været tæt på at ryge på den lukkede i mine unge dage på grund af noget så simpelt som angst. Det var fordi det var den eneste hjælp, jeg kunne få her og nu. At han er på den lukkede nu, behøver ikke betyde, at han altid vil være sådan. Det er jo derfor han er der, så han kan få hjælp.
Jeg bliver oprindeligt ked af det, når jeg læser, at man er psykopat alene på baggrund af dette. Man burde tænke sig lidt om, når Man bruger det ord.
til dit dilemma:
Jeg vil ikke banke dig i hovedet, for du lyder som en helt normal 21-årige. Det er desværre gået galt med en graviditet, og ja, jeg kender flere som har opdaget det senere end du... Uden at tænke over det. Jeg er overrasket over, at folk råder til senabort, for det er ikke bare noget man bare får.
Jeg håber, at du finder ud af det. Held og lykke..
Anmeld
Citér