Carina:-) skriver:
Der kunne jo også være den gyldne middelvej?
Eller er det sådan at enten så passes ens barn flere gange i ugen udover alm inst pasning eller også gør det ikke?
Hvad med alle dem der har et "alm behov" som mig f.eks der får passet et par gange i måned - er vi så også unaturligt knyttet til vores børn?
Ts snakker jo ikke om at børn slet ikke skal passes ,men om et 9 mdr gammelt barn der flere gange i ugen må undvære sine forældre og passes rundt omkring.
Og så husk lige at gå efter bolden og ikke manden - du aner ikke om ts er en af dem som kæmper med barnløshed så din kommentar om at det handler om misundelse er ikke på sin plads - og ville heller ikke være det selv om hun evt ikke er i fertilitetshelvede.
Selvfølgelig er det ikke enten eller...
Men faktum er, at et barn på 9 mdr., der ellers er sikkert tilknyttet sine primære omsorgspersoner, sagtens kan have både 4, 5 eller 6 sekundære, som f.eks. pædagog eller nanny eller bedsteforældre osv. Derfor er bekymringer let at affeje.
Og derfor slog den mig, hvilket jeg mener er reelt, som et udtryk for... "Fordømmende misundelse" af mangel på bedre udtryk.
Det var bestemt ikke min mening at gå efter "manden".
Se iøvrigt tidligere svar...
Anmeld
Citér