Ved ikk hva jeg skal tænke .. En smule bekymret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2016

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Okay, så at du var bekymret for barnet grundet det meget pasning.

Det mener jeg så stadigvæk ikke der er grund til, ej heller er jeg bekymret.

Se det er så fair nok og fred værre med det. Det er din holdning og respekt for den. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2016

Patriark

Anonym skriver:

Gud hvor er du et lavt menneske!!! 

Nej det er på ingen måde der skoen trykker. 

Ja jeg ville gerne have haft børn. Men jeg går ikk og tuder over det og synes det er uretfærdigt at andre kan få børn når jeg ikke kan. Hvad fanden er du for er menneske. Fy for pokker!

Jeg synes nu jeg var meget reel. Jeg ville nok have det på samme måde...

Anmeld Citér

26. februar 2016

Anonym trådstarter

Mor i Aarhus skriver:

Hvis ikke de mistrives, hvad går din bekymring så på?

Om det kunne ske når nr 2 kommer når de ikk man overskue 1. Hvad skal der så ske når der er 2?

Anmeld Citér

26. februar 2016

Anonym trådstarter

Patriark skriver:

Jeg synes nu jeg var meget reel. Jeg ville nok have det på samme måde...

Siger sq mere om dig så. 

Anmeld Citér

26. februar 2016

Patriark

Anonym skriver:

Siger sq mere om dig så. 

Ja, måske. 

Uanset hvad, så tænker jeg ikke, at det er noget at bekymre sig om. Det virker til at være nogle forældre, der har den sunde indstilling, at man ikke slutter med at være et individ eller et par fordi man får børn. Alt for mange forældre har svært ved at give slip, det ville jeg være mere bekymret over.

Anmeld Citér

26. februar 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Patriark skriver:

Og det er i virkeligheden der skoen trykker, ikke sandt?!

Du synes det er uretfærdigt, at de kan få børn og at du ikke kan og at de så ovenikøbet tillader sig at få dem passet!!!, hvorfor starter du ikke bare med at skrive det?!

Det er ikke en bekymring men en meget naturlig følelse.

Den var under bæltestedet. Om man selv har børn eller ej, kan man - med rette eller urette - godt bekymre sig om andres. 

Anmeld Citér

26. februar 2016

Patriark

Mor og meget mere skriver:

Den var under bæltestedet. Om man selv har børn eller ej, kan man - med rette eller urette - godt bekymre sig om andres. 

Det var absolut utilsigtet. Kan dog se at ordlyden er lidt grim, men sådan var det ikke tænkt.

Selve pointen er dog stadig reel. Det har været temaet i maaaaange tråde her på siden i årenes løb.

Anmeld Citér

26. februar 2016

alenemor42

Patriark skriver:

Det var absolut utilsigtet. Kan dog se at ordlyden er lidt grim, men sådan var det ikke tænkt.

Selve pointen er dog stadig reel. Det har været temaet i maaaaange tråde her på siden i årenes løb.

Jeg syntes ikke din ordlyd var grim. Jeg syntes faktisk det var en fin skarp måde at gøre det på. 

Min tanke var fuldstændig det samme .. du skrev det bare. 

Derudover er kommentarer som "jeg har ikke fået børn for at få dem passet" nok det mest åndssvage jeg har hørt, at stille det op så sort/hvidt er simpelthen for nemt for at retfærdiggøre sig selv.

Anmeld Citér

26. februar 2016

Kløver

Alt efter hvilke arrangementer man er inviteret til, er det ikke altid hensigtsmæssigt at have børn med. Når man er gravid er man ofte mere træt og udmattet, hvilket sagtens kan forklare at det er rart med lidt pasning. 

Der kan være så mange årsager til at de gør som de gør, dybere grundlæggende tanker om deres valg som de ikke deler med dig. 

Vi gør alle tingene forskelligt, men det er ikke ensbetydende med at det ene er mere rigtigt end det andet, eller at de er dårlige forældre 

Anmeld Citér

26. februar 2016

modesty

Og det er i virkeligheden der skoen trykker, ikke sandt?!

Du synes det er uretfærdigt, at de kan få børn og at du ikke kan og at de så ovenikøbet tillader sig at få dem passet!!!, hvorfor starter du ikke bare med at skrive det?!

Det er ikke en bekymring men en meget naturlig følelse.

Wow, det var godt nok en hård og ufølsom kommentar.

Specielt taget i betragtning at TS (ifølge min mening i hvert fald) har noget at have sine bekymringer i.

Du synes ikke at det er en anelse i overkanten at få passet sit barn FAST 3 gange om ugen (fra en alder af 9 mdr.!) og derudover også i weekenderne og derudover også arbejde og rejse meget?

TS siger jo ikke at hun har tænkt sig at melde dem til kommunen. Hun siger at hun er bekymret for om de snart 2 børn får den omsorg og opmærksomhed som børn har behov for. Det er jo bare en tanke som hun deler med os andre. Og det kan jeg fandeme godt forstå, jeg ville også tænke mit hvis det var et par i min omgangskreds.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.