Ved ikk hva jeg skal tænke .. En smule bekymret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2016

lineog4

modesty skriver:

Jeg kan sagtens forstå holdningen at man skal lade være med at dømme. Den står jeg 100% bag selv. Jeg har mange forældre i min omgangskreds som har taget valg der er helt anderledes end mine. Og jeg lever også mit liv på en måde som ville få mere konservative folk til at hæve øjenbrynene, ingen tvivl om dét. Ingen mennesker er perfekte. Når det så er sagt, er vores tanker frie, og jeg mener at man skal have lov til at tænke sit om andre ind imellem.

Jeg synes ikke at TS sladrer. Jeg tænker at hun har brug for at komme ud med nogle bekymringer/tanker. Og måske netop for IKKE at sladre, vælger hun at gøre det anonymt på en internetforum i stedet for over en kop kaffe med veninderne derhjemme, hvor det kunne gøre meget mere skade end herinde?

Jeg synes egentlig heller ikke man sladrer når man skriver et anonymt indlæg på et forholdsvist ligegyldigt babyforum. 

Men jeg kan ikke lade være med at have følelsen af der ligger en del "sladder" bag ikke nødvendigvis fra ts side, men fra dem hun får sine informationer. Hvad jeg har læst og forstået ved ts det hun ved fra bedster og andre familiemedlemmer, men ikke fra mor og far selv. Jeg kan også lide sladder, da skønt en gang imellem bag lukkede døre med mennesker jeg stoler på at lade mig forarger af små ligegyldige ting som jeg faktisk ikke en fang ved om er andet end sladder. Men jeg ved det netop er det: sladder og oplysninger der måske er skruet 10% op i styrke for man kan forargres lidt mere 

Blandt andet min overskønne mor - hendes historier skal lige være lidt mere fantastiske så man trækker lige lidt fra. Og tænker jo flere personer historien skal igennem jo mere fantastisk bliver den. 

Men selvsagt kan denne historie være helt igennem rigtig og ikke hverken tillagt eller trukket fra, eller måske er det nogle bedster som selv er lidt urolige, lidt irriterede og pynter bare en smule på det hele. For siden de fortæller om det til andre så er de nok ikke helt tilfredse med situationen....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2016

Hck

Profilbillede for Hck
modesty skriver:

Jeg kan sagtens forstå holdningen at man skal lade være med at dømme. Den står jeg 100% bag selv. Jeg har mange forældre i min omgangskreds som har taget valg der er helt anderledes end mine. Og jeg lever også mit liv på en måde som ville få mere konservative folk til at hæve øjenbrynene, ingen tvivl om dét. Ingen mennesker er perfekte. Når det så er sagt, er vores tanker frie, og jeg mener at man skal have lov til at tænke sit om andre ind imellem.

Jeg synes ikke at TS sladrer. Jeg tænker at hun har brug for at komme ud med nogle bekymringer/tanker. Og måske netop for IKKE at sladre, vælger hun at gøre det anonymt på en internetforum i stedet for over en kop kaffe med veninderne derhjemme, hvor det kunne gøre meget mere skade end herinde?

Næe måske ts ikke sladrer som anonym på et lukket forum, men det er jo sladder hun kommer med ( andenhånds viden), altså noget ts har hørt fra andre, i min verden er det sladder/ dame hakke på ting

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.