Anonym skriver:
Jeg har beskrevet det udskåret i pap flere gange. Men her kommer den så igen.
Jeg er bekymret for hvordan det bliver for drengen når de får nr 2. Han bliver i forvejen passet ude rigtig meget fordi forældrene er trætte og som de selv siger mangler overskud.
Hvad så når nr 2 kommer, skal han så passes mere fordi baby har holdt dem vågne om natten og vil han forstå hvorfor mor og far er sammen med baby når han selv skal passes væk fra mor og far?
Det er også sådan jeg havde forstået dig, og svaret ud fra. Blev bare lige i tvivl , da du flere gange skrev det ikke handlede om pasning.
Når jeg og andre( tror godt jeg kan tillade mig at sige) spørger yderligere ind, så er det ikke for at angribe dig, tværtimod, det er for bedre at forstå, så det er nemmere at svare.
Og hey, der har gennem tiden været flere indlæg herinde hvor en person har skrevet at hun brændende ønsker et barn, men både hende og manden har travlt, ofte mangler overskud osv(som du beskriver den familie du omtaler), og nu vil kvinden så gerne spørge baby.dk, om de skal vente eller bare springe ud i det og få et barn. Og der er holdningen rimelig klar herinde - de skal vente. Det kan også være en, der allerede er gravid, som er i tvivl om hun skal beholde, og hun bliver ofte rådet til abort og så først blive gravid, når overskuddet er der. Så hvorfor du har oplevet stor modgang(særligt i starten af tråden), det er jeg overrasket over.
Anmeld
Citér